Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de aparate aer conditionat


Anunt de participare (utilitati) numarul 46791/17.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Marius Margarit, Tel.021 2016317, Email: [email protected], Fax: 021 3172300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de aparate aer conditionat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile electrice Bucuresti Sud, Domnesti, Fundeni, Pelicanu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de aparate aer conditionat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231220-5 - Dispozitive de climatizare de perete (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 buc - 9000 BTU/h
3 buc - 12000 BTU/h
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 300 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cazier judiciar al conducatorului societatii sau declaratie de eligibilitate ( si Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, prin care ofertantul dovedeste ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181 a, b, si d din OUG 34/2006, sau declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.1812) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidat pana la data de29.02.2008.Ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme ca nu se afla in situatia de a avea obligatii exigibile de plata neonorate catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Ulterior, ofertantul va prezenta certificate constatatoare, mai putin acei ofertanti pentru care in tara lor de origine sau in tara in care sunt stabiliti nu se emit astfel de certificate, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire a contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
In cazul in care mai multi ofertanti depun o oferta comuna, toti vor trebui sa depuna documentele respective.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente si Fisa de informatii generale din care sa reiasa o cifra medie anuala de afaceri mai mare sau egala cu 300.000 RON- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Autorizarea pentru livrarea produselor. Ofertantii care nu ofera produsele din productie proprie, vor prezenta autorizari emise de producatori si sau importatori, distribuitori, privind dreptul de a oferi si vinde produsele lor in Romania si de a le asigura service atat in perioada de garantie cat si in perioada de post garantie. In cazul autorizarilor emise de importatori sau distribuitori se va prezenta, in mod obligatoriu si autorizarea data de producator/exportator importatorului/distribuitorului din care rezulta dreptul acestuia de a autoriza un tert pentru oferirea produsului respectiv (Formular F3);2). Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular F4);3).Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la dotarea tehnica necesara pentru indeplinirea contractului (Formular 12H);4). Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; CV-uri ale persoanelor responsabila direct cu indeplinirea contractului ;5). Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste calitatea si conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante sau directive aplicabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare oferta
80%
Descriere:
2.
Termen de livrare
10%
Descriere:
3.
Durata de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria St Bucuresti. Documentatia de atribuire se obtine in baza unei solicitari anterioare transmise prin fax.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 10:30
Locul: Sediul St Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin declaratia privind calitatea de participant la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107 - 108 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.021/332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic al St Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.40
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer