Licitatie Publica - Achizitia de aparate multifunctionale (fax, copiator, imprimanta, scaner), copiatoare, imprimante
Anunt de participare (utilitati) numarul 60217/31.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Marius Margarit, Tel.021 201.63.17, Email: [email protected], Fax: 021 317.23.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de aparate multifunctionale (fax, copiator, imprimanta, scaner), copiatoare, imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL 1 - Aparat multifunctional alb/negru A3 si A4 (fax copiator imprimanta scaner)
LOTUL 2 - Copiator digital alb/negru pentru format A3 si A4
LOTUL 3 - Imprimanta alb/negru pentru format A 4
LOTUL 4 - Imprimanta laser color pentru format A4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30120000-6 - Fotocopiatoare si echipament de tiparire (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 Cantitatea =4 (patru) bucati
LOTUL 2 Cantitatea =2 (doua) bucati
LOTUL 3 Cantitatea =3 (trei) bucati
LOTUL 4 Cantitatea =3 (trei) bucati
Valoarea estimata fara TVA: 73, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare LOTUL 1 - 160 RONLOTUL 2 - 800 RONLOTUL 3 - 210 RONLOTUL 4 - 300 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un contrect de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cazier judiciar al conducatorului societatii sau declaratie de eligibilitate (Formular 12A) si Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, prin care ofertantul dovedeste ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181 a, b, si d din OUG 34/2006, sau declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181(formularul 12B)
2) Documente eliberate de Registrul Comertului care sa demonstreze ca nu sunt in stare de faliment;
3) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidat pana la data de30.06.2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente si Fisa de informatii generale din care sa reiasa o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani mai mare sau egala cu 160.500 RON (Formular 11).2 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1).Fisa de informatii generale;2). Autorizarea pentru livrarea produselor. Ofertantii care nu ofera produsele din productie proprie, vor prezenta autorizari emise de producatori si sau importatori, distribuitori, privind dreptul de a oferi si vinde produsele lor in Romania si de a le asigura service atat in perioada de garantie cat si in perioada de post garantie. In cazul autorizarilor emise de importatori sau distribuitori se va prezenta, in mod obligatoriu si autorizarea data de producator/exportator importatorului/distribuitorului din care rezulta dreptul acestuia de a autoriza un tert pentru oferirea produsului respectiv (Formular F3);3). Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular F4);4).Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la dotarea tehnica necesara pentru indeplinirea contractului (Formular 12H);5). Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; CV-uri ale persoanelor responsabila direct cu indeplinirea contractului ;6). Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste calitatea si conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante sau directive aplicabile.
7). Descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in carese solicita acest lucru
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare oferta
80%
Descriere:
2.
Termen de livrare
10%
Descriere:
3.
Durata de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria ST Bucuresti. Documentatia de atribuire se elibereaza in urma unei solicitari anterioare transmise prin fax.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2008 11:00
Locul: Sediul ST Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin declaratia privind calitatea de participant la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-108 sector 4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.021/332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art 272 si 280 alin. 5 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul Juridic al S.T. Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel.021/201.62.35, Email: [email protected], Fax: 021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 14:56