Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de Autobuze Publice si Microbuze


Anunt de participare (utilitati) numarul 83416/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Adresa postala: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Punct(e) de contact: Andra Silviu, Tel.0257 / 338590, In atentia: Cons Jur Claudiu Godja, Email: [email protected], Fax: 0257 / 338590, Adresa internet (URL): www.ctparad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de Autobuze Publice si Microbuze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Arad, Calea Victoriei Nr. 35B-37
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitia de Autobuze publice si Microbuze publice pentru transport calatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
34114400-3-Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LotI microbuze M2, clasa B, pentru transport interurban de persoane, cu o capacitate de transport de minim 19+1 locuri (5 bucati);Lot II microbuz M2, clasa B, pentru transport interurban de persoane, cu o capacitate de transport de minim 16+1 locuri (1 bucata);Lot III autobuze M2, de mica capacitate pentru transport de persoane, cu o capacitate de transport cuprinsa intre 25-28 locuri (9 bucati);Lot IV autobuz M3 de mica capacitate pentru transport de persoane, cu o capacitate de transport cuprinsa intre 30-35 locuri (1 bucata).
Valoarea estimata fara TVA: 2, 124, 705.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare CLM Arad, CJ Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Calitatea de participant la procedura : - Declaratie pe proprie raspundere completata conform formular nr.1 din Sectiunea III;
-Documente care dovedesc eligibilitatea : -Declaratie pe proprie raspundere completata conform formular nr.2 din Sectiunea III;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata: -Declaratie pe proprie raspundere completata conform formular nr.3 din Sectiunea III;
-Indeplinirea obligatiilor generale: - Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social (Romania sau tara in care are sediul social), privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
-Indeplinirea obligatiilor bugetare: Certificat de atestare fiscala, eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia societatea isi are sediul social (Romania sau tara in care are sediul social), care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local;Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata, vor fi eliberate cu maximum 30 de zile anterior depunerii ofertelor si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
In cazul societatilor cu sediul social in alta tara, documentele vor fi prezentate in copie tradusa in limba romana si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Raportari contabile: - Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008 si balanta de verificare la 30.06.2009 (sau echivalent in cazul persoanelor juridice straine), vizate si cu dovada inregistrarii la organele fiscale competente.
Documentele se vor prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal alofertantului.
In cazul societatilor cu sediul social in alta tara, documentele vor fi prezentate in copie tradusa in limba romana si legalizata.
-Informatii privind cifra de afaceri : Cerinta minima de calificare:
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani:
Pentru lot 1- 850.000 leilot 2- 230.000 leilot 3- 1.500.000 leilot 4- 320.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Principalele furnizari similare de autobuze si microbuze in ultimii 3 ani : - Declaratie pe proprie raspundere completata conform formular nr.5 din Sectiunea III;, cuprinzand numarul de autobuze si microbuze comercializate, beneficiari si valori totale, din care sa reiasa ca ofertantul a derulat cel putin 3 contracte (incheiate si indeplinite), pentru furnizarea de produse similare prezentei achizitii;
-Recomandari: Se vor prezenta minimum 3 recomandari din partea unor beneficiari/ clienti diferiti din ultimii 3 ani (completate conform formular nr.6 din Sectiunea III). Una din recomandari trebuie sa provina de la un beneficiar cu care s-a incheiat si indeplinit un contract similar (cantitativ si valoric), acesta fiind mentionat si in tabelul din Formularul 5 din Sectiunea III.Recomandarile trebuie sa fie semnate, stampilate si cu numar de inregistrare la emitent, in original sau fotocopie certificata , ,conform cu originalul aflat in posesia noastra de catre reprezentantul legal al ofertantului si vor fi stampilate pe fiecare pagina.In cazul societatilor cu sediul social in alta tara, documentele vor fi prezentate in copie tradusa in limba romana si legalizata
-Implementarea sistemelor de calitate si management: Prezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se certifica faptul ca ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2000 si ISO 14001/2004 sau echivalente.
Certificatele mentionate pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme :
- copie legalizata notarial;
- fotocopie certificata , ,conform cu originalul aflat in posesia noastra de catre reprezentantul legal al ofertantului si va fi stampilata pe fiecare pagina.
In cazul societatilor cu sediul social in alta tara, documentele vor fi prezentate in copie tradusa in limba romana si legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret unitar
70%
Descriere:
2.
termen de livrare
20%
Descriere:
3.
Estetica si alte dotari
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2009 10:00
Locul: Arad Calea Victoriei Nr. 35B-37, Sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei , si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuireeste disponibila in SEAP , in format electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/228.908, Email: [email protected], Fax: 0257/251.700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/228.908, Email: [email protected], Fax: 0257/251.700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer