Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE AUTOTURISME IN SISTEM LEASING FINANCIAR


Anunt de participare numarul 95204/03.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC ROMANIAN SOFT COMPANY SRL
Adresa postala: STR.PRISACA DORNEI, NR.2E, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032723, Romania, Punct(e) de contact: ONOFREI CRISTINA, Tel.+40316200501, Email: [email protected], Fax: +40316200502, Adresa internet (URL): www.rsc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE AUTOTURISME IN SISTEM LEASING FINANCIAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SC Romanian Soft Company SRL
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
7 Autoturisme achiziionate in sistem leasing financiar conform caiet de sarciniValoarea estimata a contractului de leasing financiar 138000 EUR respectiv 568836 lei fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 Autoturisme achiziionate in sistem leasing financiar conform caiet de sarciniValoarea estimata a contractului de leasing financiar 138000 EUR respectiv 568836 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 138, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL SOCIAL EUROPEAN Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie certificata sau original, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor supuse procedurii de achizitie. Certificat de inmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de organul fiscal competent din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (conform art.76 din O.G. nr. 92/2003), in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Bilantul la 30.06.2009 inregistrat de organul fiscal competent (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina)
Cerinta obligatorie: Completarea formularului F04. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Lista principalelor livrarii de servicii similare in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) se demonstreaza prin completarea formularului F05 din sectiunea formulare.Experienta similara se demonstreaza prin completare formularului F13 din sectiunea formulare. Cerinta obligatorie: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
TERMEN DE APROBARE A DOSARULUI DE LEASING FINANCIAR
25%
Descriere: conform documentatie de atribuire
3.
TERMEN DE LIVRARE AUTOTURISME
24%
Descriere: conform documentatie de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 10:30
Locul: SC Romanian Soft Company SRL Str. Prisaca Dornei, nr. 2E, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Formare profesionala si sprijin pentru intreprinderi si angajati pentru promovarea adaptabilitatii
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/332.35.64, Fax: 021/332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 COMPL.SI ACTUALIZATA IN 10 ZILE IN BAZA ART.256-2 alin b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RSC - Jurist
Adresa postala: Str. Prisaca Dornei, nr. 2E, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Tel.031.62.00.498, Email: [email protected], Fax: 031.62.00.502, Adresa internet (URL): www.rsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 07:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer