Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de bilete de avion si inchirierea unui autocar pentru deplasarea cursantilor din cadrul proiectului ?Fii APTT pentru viitor ? program de formare profesionala continua pentru Angajatii din Alimentatie Publica, Transporturi si Telecomunicatii?, p


Anunt de participare numarul 132517/31.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Tehnic de Posta si Telecomunicatii "Gheorghe Airinei"
Adresa postala: Str. Romancierilor nr 1, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061791, Romania, Punct(e) de contact: Radu-Teodor Seefeld, Tel. +4 0214134645, Email: [email protected], Fax: +4 0214131413, Adresa internet (URL): http: //www.airinei.omad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Colegiu Tehnic
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de bilete de avion si inchirierea unui autocar pentru deplasarea cursantilor din cadrul proiectului?Fii APTT pentru viitor ? program de formare profesionala continua pentru Angajatii din Alimentatie Publica, Transporturi si Telecomunicatii?, proiect finantat din Fondul Social Europen prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane pentru efectuarea unui schimb de experienta de 14 zilela partenerul transnational.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul Solicitantului: Colegiul Tehnic de Posta si Telecomunicatii ?Gheorghe Airinei?, Str. Romancierilor, nr. 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de bilete de avion si inchirierea unui autocar pentru deplasarea cursantilor din cadrul proiectului?Fii APTT pentru viitor ? program de formare profesionala continua pentru Angajatii din Alimentatie Publica, Transporturi si Telecomunicatii?, proiect finantat din Fondul Social Europen prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane pentru efectuarea unui schimb de experienta de 14 zilela partenerul transnational.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
60172000-4-Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: toate cantitatile de servicii ce urmeaza a fi achizitionate suntcuprinse incaietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 677, 454RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 13 549 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul este obligat sa-completeze ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?
-nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-prezinte certificat de atestare fiscala si certificat privind plata impozitelor si taxelorlocale, original sau copie conform cu originalul.
-prezinte Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie simpla, certificata cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afacerimedie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de minim: 1 354 000 leiechivalentul a 313 971 eurostabilita la un curs leru\euro de 4, 3125 lei pentru un euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a efectuat minim1 simaxim 2 contracte de prestari servicii de natura celui ce urmeaza a fi incheiat , a caror valoare cumulata sa fie de minim: 677454 lei( valoare faraT.VA)
Se va atasa Formularul nr. 8 ? declaratie privind efectivul mediuanual (2008, 2009, 2010) al personalului angajat si al personalului de conducere din ultimii 3 ani .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2012 12:00
Locul: Colegiul Tehnic de Posta si Telecomunicatii "Gheorghe Airinei", str. Romancierilor nr. 1, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect?Fii APTT pentru viitor ? program de formare profesionala continua pentru Angajatii din Alimentatie Publica, Transporturi si Telecomunicatii?, proiect finantat din Fondul Social Europen prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, 030084 Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 0213104641, Email: [email protected], Fax: +4 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: Str. Romancierilor nr.1, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061791, Romania, Tel. +4 0214134645, Email: [email protected], Fax: +4 0214131413, Adresa internet (URL): airinei.omad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2011 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer