Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de bitum neparafinos pentru drumuri tip 50/70


Anunt de participare numarul 71346/29.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Intreprinderea de Drumuri si Poduri Gorj S.A.
Adresa postala: str. 14 Octombrie, nr. 42, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0253/228221, In atentia: D-lui Gheorghe Enasel, Email: [email protected], Fax: 0253/228221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu actionar unic Consiliul Judetean
Activitate (activitati)
Altele: Constructii (intretineri, modernizari, reparatii, reabilitari) autostrazi, drumuri judetene, aerodroame si baze sportive
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de bitum neparafinos pentru drumuri tip 50/70
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loco depozit furnizor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de bitum neparafinos pentru drumuri tip 50/70
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2000 to
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 3, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit conf art 6, alin 2 si 3 din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 30000 lei.Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii, iar plata se va face in termen de 30 de zile de la data emiterii facturilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completare formulasr "Declaratie privind eligibilitatea"
-Prezentarea declaratiei pe propria raspundere, formulare tip emise de organismele competente, cu valabilitate la data de 03.03.2009 (certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale)
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Declaratie pe propria raspundere sau declaratie autentica data in fata unui notar (in cazul in care ofertantul este din alta tara decat Romania)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil
-Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-La data de 31.12.2007, 31.12.2008 sau situatii financiare la 30.06.2008-Cifra de afaceri pe perioada 2005-2007 minim 6300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista proncipalelor livrari in ultimii trei ani
-Experienta similara
-Autorizare pentru livrarea produselor
-Standarde de asigurarea calitatii, protectia mediului, sanatate si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Completarea unui formular-tabel cuprinzand valori, beneficiari, produse cu valoare mai mare sau egala cu 2000000 lei-Completare formular cu un contract a carui valoare minima sa fie 710000 lei, la care se adauga recomandarile achizitorului acestor produse-Autorizatie din partea producatorului-ISO 9001/2001, ISO 18001/2004, ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria S.C. "I.D.P. Gorj" S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2009 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2009 12:00
Locul: S.C. "I.D.P. Gorj" S.A., str. 14 octombrie, nr. 42, Tg.Jiu, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213199565, Fax: 0213199528
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova, Sectiunea contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: B-dul N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Biroului Achizitii
Adresa postala: S.C. "I.D.P. Gorj" S.A., str. 14 octombrie, nr. 42, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Tel.0253228221, Email: [email protected], Fax: 0253228221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2009 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer