Licitatie Publica - ACHIZITIA DE CARBURANTI AUTO (BENZINA si MOTORINA)? pe baza de bonuri valorice,
Anunt de participare numarul 106552/25.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Pana Lidia, Tel. 0372462637, In atentia: Vasilache Camelia, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE CARBURANTI AUTO (BENZINA si MOTORINA)? pe baza de bonuri valorice,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 560, 530.24RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: estimata(03.01.2011-31.12.2011) :130.199, 60lei, fara TVA, -(01.01.2012-31.12.2012) :135.548, 39lei, fara TVA- (01.01.2013-31.12.2013) :144.475.80lei, fara TVA(01.01.2014-31.12.2014) :150.306, 45 lei, fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractele subsecvente incheierii acordului cadru, vor fi atribuite FARA reluarea competitiei-perioade estimate de atribuire a contractelor subsecvente: prima perioada estimata :03.01.2011-31.12.2011
a doua perioada estimata :01.01.2012-31.12.2012
a treia perioada estimata :01.01.2013-31.12.2013
a patra perioada estimata :01.01.2014-31.12.2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BENZINA Cantitate minima: 03.01.2011-31.12.2011:12.150 litri - 45.562, 50 lei
01.01.2012-31.12.2012:12.350 litri - 47.806, 45 lei
01.01.2013-31.12.2013:13.150 litri - 53.024, 19 lei
01.01.2014-31.12.2014:13.150 litri - 55.145, 16 lei
TOTAL ACORD CADRU BENZINA Cantitate minima: 50.800 litri - 201.538, 30 lei
BENZINA Cantitate maxima: 03.01.2011-31.12.2011:27.150 litri - 101.812, 50 lei
01.01.2012-31.12.2012:27.350 litri - 105.870, 97 lei
01.01.2013-31.12.2013:28.150 litri - 113.508, 06 lei
01.01.2014-31.12.2014:28.150 litri - 118.048, 39 lei
TOTAL ACORD CADRU BENZINA Cantitate maxima: 110.800 litri - 439.239, 92 lei
MOTORINA Cantitate minima: 03.01.2011-31.12.2011:3.800 litri - 13.483, 87 lei
01.01.2012-31.12.2012:3.800 litri - 14.096, 77 lei
01.01.2013-31.12.2013:3.800 litri - 14.709, 68 lei
01.01.2014-31.12.2014:3.800 litri - 15.322, 58 lei
TOTAL ACORD CADRU MOTORINA Cantitate mimin: 15.200 litri - 57.612, 90 lei
MOTORINA Cantitate maxima: 03.01.2011-31.12.2011:8.000 litri - 28.387, 10 lei
01.01.2012-31.12.2012:8.000 litri - 29.677, 42 lei
01.01.2013-31.12.2013:8.000 litri - 30.967, 74 lei
01.01.2014-31.12.2014:8.000 litri - 32.258, 06 lei
TOTAL ACORD CADRU MOTORINA Cantitate maxima: 32.000 litri - 121.290, 32 lei
valoare minima acord cadru BENZINA + MOTORINA 201.538, 30 +57.612, 90 = 259.151, 20 lei
valoare maxima acord cadru BENZINA + MOTORINA 439.239, 92 + 121.290, 32 = 560.530, 24 lei
Valoarea estimata fara TVA: 560, 530.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2011 pana la 31.12.2014
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 5.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata eliberat de DGFP;
- Certificate privind taxele si impozitele locale;
- Certificat constatatoremis de Oficiul Registrul Comertului- Certificat de inregistrare fiscala (CUI)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economica si financiaraIn conformitate cu documentatia de atribuire:
Fisa de informatii generale, Cifra medie de afaceria ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare de 260.000 leiBilantul de verificare contabila 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire: - Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Prezentarea unui contract avand ca obiect livrarea de produse cu o valoare de de cel putin 130.000 lei fara TVA- Recomandare din partea unui beneficiar
- Declaratie cu amplasarea statiilor de distributie a carburantului cel putin 3 statii in judetul Giurgiu;
- Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 12:00
Locul: Consiliul judetean Giurgiu, municipiul Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, parter, camera 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim doi reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: str. Portului nr.13, Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel. 0246212725, Email: [email protected], Fax: 0246/217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiapoate fi depusa in10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestatordespre un act al autoritatii contractantepe care aceasta il consideranelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0372462622, Email: [email protected], Fax: 024216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 15:10