Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARDURI ELECTRONICE SI BONURI VALORICE


Anunt de participare numarul 143334/30.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BORSA
Adresa postala: STR. LIBERTATII, NR 46, Localitatea: Borsa, Cod postal: 435200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA MIHALI, Tel. +40 262342322, Email: [email protected], Fax: +40 262342864, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIA.BORSA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: SERVICIUL DE UTILITATI PUBLICE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARDURI ELECTRONICE SI BONURI VALORICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ORASUL BORSA, JUD. MARAMURES
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 609, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anuala, numarul contractelor subsecvente vor fi in numar de patru. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 402.350 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in livrarea de carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de carduri electronice si bonuri valorice, pentru autoturismele din dotarea S.U.P. BORSA.
Motorina 298000 litri - acord cadru
Benzina 6000 litri-acord cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime pe durata intregului acord-cadru este de 284800 litri motorina si benzinasi maxima pe durata intregului acord-cadru 304 000 litri motorina si benzina stabilite de autoritatea contractanta sunt cele precizate in caietul de sarcini si reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru. Cantitatile pot fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile reale ale autoritatii contractante. Cantitatea minima care poate face obiectul unui singur contract subsecvent este de 71.200litri motorina si benzina . Cantitatea maxima care poate face obiectul unui singur contract subsecvent este de 76000 litri motorina si benzina.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 609, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 8.047 Lei. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO80TREZ4415010XXX001146, Trezoreria Viseu de Sus; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In caz de virament bancar, confirmarea se face prin extras de cont al AC la data deschiderii ofertelor.Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere legalizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. In cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - Formularul 6. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: a)G.P.trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA, se aplica contractului subsecvent. Perioada de valab: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ord ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat - Formularul 2A Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006 semnat si stampilat - Formularul 2B
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt urmatoarele Mihali Toader, Mihali Mihaela, Timis Adrian, Grab
Elena, Orzac Vasile Florin, Ieremias Carmen, Timis Ion Sorin, Coman Anca, Timis Ionela. Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat - Formularul 3A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilat - Formularul 3B Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat - Formularul 3C
Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate incontract, care sa certifice situatia datoriilor in data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a Certificatului constatator emis de ONRC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Persoane fizice romane:
Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente
Persoane juridice/fizice straine
Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelor prezentate li se vor alatura traducerile autorizate ale acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: -ultimul bilant contabil, in copie, vizat si inregistrat de organele competente, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Se completeaza si se prezinta Formularul 3 ? Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta -Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii
3 ani, care va contine valori, perioade de livrare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise de clienti.
ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul "Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani".- certificate/documente emise de client prin care ofertantul sa-si dovedeasca experienta in livrarea unor produse similarePrezentarea certificatului ISO 9001 - Sistem de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2013 17:00
Locul: Oras Borsa, str. Fl de Colt, nr.1/a, jud. Mramures, oras Borsa, sala mare de sedinte, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti operatorii economici participanti la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial in conformitate cu prevederile art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006 o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate de autoritatea contractanta.Aceasta declaratie va fi data prin completarea Formularului - Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare (inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea).b)In situatia in care preturile ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru se va incheia cu ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei
Adresa postala: str. Fl de Colt, nr.1/A, Localitatea: Borsa, Cod postal: 435200, Romania, Tel. +04 262342322, Email: [email protected], Fax: +40 262342864
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2013 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer