Licitatie Publica - Achizitia de carburanti pentru ambulantele si autovehiculele auxiliare din dotarea Serviciului de Ambulanta pe baza de carduri nominale pe fiecare tip de autovehicul.
Anunt de participare numarul 137649/26.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SIBIU
Adresa postala: STR. CONSTITUTIEI 19 , SIBIU, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Minculete, Tel. +40 269230194, In atentia: Ovidiu Minculete, Email: [email protected], Fax: +40 269230194, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciul de Ambulanta Judetean Sibiu
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de carburanti pentru ambulantele si autovehiculele auxiliare din dotarea Serviciului de Ambulanta pe baza de carduri nominale pe fiecare tip de autovehicul.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Combustibilul se va livra la statiile furnizorului, in rezervoarele autovehiculelor apartinand SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN SIBIU
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 221, 608 si 1, 329, 648RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea primului contract subsecvent este de 221.608 lei fara TVA care se va incheia estimativ pentru perioada 01.09.2012-31.12.2012. Celelalte contracte subsecvente se vor incheia lunar pana la aprobarea si repartizarea bugetului pe anul 2013, dupa aprobare se va incheia un nou contract subsecvent in functie de creditele alocate in limita cantitatilor maxime ale acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de carburanti pentru autovehiculele tip ambulanta si a celorlalte autovehicule auxiliare din dotare , pe baza de carduri nominale pe fiecare tip de autovehicul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea primului contract subsecvent(inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile)
Motorina EuroDiesel 5 = 38.800 litriDupa caz, valoarea estimata fara TVA: 221.608Moneda: LEI
Benzina fara plumb CO 95 = 400 litriDupa caz, valoarea estimata fara TVA: 2000
Moneda: LEI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 329, 648RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din prestari de servicii prin contract incheiat cu Casa de Asigurari de Sanatate din Sibiu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii
- certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, in cazul datoriilor se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii
In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii. Ofertantii (persoanejuridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din Romania iar domeniul de activitate principal sau secundar sa fie similar cu obiectul contractului.
Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Prezentarea in original sau copie a Certificatului Constatator emis de catre Oficiul Comertului, care sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii.
Ofertantii (persoanejuridice/fizice straine) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine. Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Declaratiei privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic(proprii sau puse la dispozitie de alti operatori economici), pentru indeplinirea contractului de furnizare.
Se solicita prezentarea certificatului de implementare a managementului calitatiimanageriale la nivelul societatii ISO 9001 sau ehivalent, in copie sau original, valabil la data limita de depunere al ofertelor.In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membrii asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Sibiu
Adresa postala: Str.Consitutiei Nr.19, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Tel. +4 0269/230194, Email: [email protected], Fax: +4 0269/230194
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2012 07:13