Licitatie Publica - achizitia de carne de pasare
Anunt de participare numarul 6963/24.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400304, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Rusu, Tel.0264420146, Email: [email protected], Fax: 0264420602
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de carne de pasare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj Napoca, Gherla, Huedin, Campia Turzii, Catcau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aprovizionarea tuturor centrelor din subordine cu carne de pasare si specialitati di carne de pasare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.1)
15112210-1-Bucati de carne de pui (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pui intregi-800 kg, pulpe-16.000 Kg, piept de pui-8.500 kg, ficat-4.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
cantitatile de produse se pot diminua si majora cu maximum 15 %
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se percep garantii de participare si buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se admite contract de asociere Subcontractanti legalizat notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente care sa ateste neancadrarea in prevederile art.181 din OG 34/2006
Certificat de la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa nu aiba datorii restante catre furnizori si banci
declaratie de bonitate de la o banca
cazier fiscal
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de functionare valabil
certificat de calitate ISO 9001 sau alte certificate legal valabile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2007 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2007 11:00
Locul: sala de sedinte a D.G.A.S.P.C Cluj, str.Eremia Grigorescu 37-39
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele delegate oficial de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C Cluj serviciul tehnic operativ si achizitii publice
Adresa postala: str.Eremia Grigorescu 37-39, Localitatea: cluj Napoca, Cod postal: 400304, Romania, Tel.0264 420146, Email: [email protected], Fax: 0264 420602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 09:16