Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de carne de porc, vita, pasare si preparate din carne


Anunt de participare numarul 133650/03.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400304, Romania, Punct(e) de contact: Prodan Aurel, Tel. +40 264420146, Email: [email protected], Fax: +40 264420602, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de carne de porc, vita, pasare si preparate din carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile subunitatilor din lista anexa la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea cu carne de porc, vita, pasare si preparate din carne necesare alimentatiei rezidentilor din subunitatile DGASPC Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15112000-6-Carne de pasare (Rev.2)
15131120-2-Salamuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I
Nr.crtDenumire produsUMNecesar1.Carne de Vita- -Pulpa fara OsKg2382.Carne de Porc ? Pulpa fara OsKg90063.Carne de Porc pentru TocatKg15404.FleicaKg7405.Slanina crudaKg1556.Pulpa Manzat fara OsKg7707.Carne TocataKg2658.Pulpa Vita cal.IIKg809.Carcasa de oaieKg12810.Cotlet de Porc fara OsKg14711.Ficat de PorcKg112LOT IINR. CRTDENUMIREUMNECESAR TOTAL1ficat puikg20242aripi puikg21843pulpe pui superioarekg45864piept pui cu oskg31235pipote si inimi puikg7236pulpe pui intregikg16057pulpe pui inferioarekg9858piept pui fara oskg140LOTUL III
Nr.crt. DENUMIRE UM NECESAR
1 Carnati Cabanos Kg 1338
2 Carnati de casa afumati Kg 3104
3 Cremwursti de porc Kg 1960
4 Cremwursti de pasare Kg 2745
5 Parizer de porc Kg 2607
6 Parizer de pasare Kg 882
7 Salam de vara Kg 3745
8 Salam cu sunca Kg 1405
9 Sunca presata Kg 2306
10 Toba de porc Kg 1360
11 Kaizer Kg 2185
12 Ciolan de porc afumat Kg 1112
13 Muschi tiganesc Kg 1608
14 Costita afumata Kg 1122
15 Slanina afumata Kg 1157
16 Mititei formati Kg 622
17 salam de vara uscat Kg 12
18 untura porc Kg 50
19 jambon afumat Kg 20
20 caltabos Kg 675
21 rulada picanta Kg 45
22 polonez Kg 112
23 sunca de praga Kg 70
24 pasta mici Kg 290
25 carnati trandafir Kg 180
Valoarea estimata fara TVA: 911, 702.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participareLot 1 : Carne de Porc si Vita :2.869, 00 RONLot 2 : Carne de Pasare :2.046, 00 RONLot 3 : Preparate din carneeste de 4.201, 00 RONForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata este?oricare din cele de mai jos)Scrisoare de garantie bancaraDepunere numerar la casieria unitatiiOrdin bancarSe va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia de atribuire.Nu vor fi luate in considerare scrisorile de garantie bancara care nu respecta conditiile minimale prezentate mai sus si in modelul atasat.Cont Trezorerie: RO17TREZ2165006XXX014199 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca Perioadade valabilitate a garantiei este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de buna executie se constituie printr-un un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-completare declaratie anexata
- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-completare declaratie anexata
- Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila co mentiunea conform cu originalul-
Declaratie privind neincadrarea in art 69^1-Completare declaratie anexataPersoanele cu functii de decizie:
Molnar Nicoleta-director executiv, Catarig Dana Elena-director executiv adjunct economic. Iasko Maria-sef serviciu financiar, Prodam Aurel-responsabil achizitii publice
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completare formular conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Completare formular Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
- Fisa de informatii generale
- Declararea cifrei medie de afaceri globala pe ultimii ..3..ani
- Copie de pe ultimul bilant vizat conform reglementarilor in vigoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara
Informatii privind echipamentele:
Informatii privind personalul angajat
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Insotita de copie de pe parti relevante ale unui contract similar din care sa reiasa artile semnatare, obiectul contractului, pretul acestuia si semnaturile-Tabel cu autovehicolele de transport
care vor fi folosite la furnizarea produselor
-Tabel cu personalul angajat si calificarea acestora
-Ofertantii vor prezenta in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor MOSTRE constand in 0.5kg din fiecare
produs
Acestea vor fi predate pe baza de proces verbal
Mostrele nu se vor returna
Standarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 13:00
Locul: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39- Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de atribuire si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-achizitii publice, contractare servicii sociale al DGASPC Cluj
Adresa postala: Str. G-ral E. Grigorescu nr.37-39, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400304, Romania, Tel. +40 264420146, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer