Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de cartof vara


Anunt de participare numarul 143924/27.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Adresa postala: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: IULIA MONICA VOINEA, Tel. +40 251430436, Email: [email protected], Fax: +40 251439547, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de cartof vara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, str Vasile Alecsandri, nr 89
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 545.6 si 55, 610.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: de regula lunar, valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent este 14015, 72 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia:
acord-cadru: min 59040 kg si max 62484 kg cartofi vara
contract-subsecvent: min 14880 kg si maxim 15748 kg cartofi vara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
acord-cadru: min 59040 kg si max 62484 kg cartofi vara
contract-subsecvent: min 14880 kg si maxim 15748 kg cartofi vara
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 545.6 si 55, 610.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1110 lei.Modul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira este RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. La procedura online desfasurata, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatoriieconomici pana la data limita de depune a ofertelor. In cazul utilizarii instrumentelor de garantare bancara pentru constituirea garantiei de participare, acestea se vor prezenta in original.In cazul in care apar contestatii la CNSC, respinse ca nefondate, se va retine contestatarilor din garantia de participare suma calculata conform OUG 34/2006, art 278^1. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Pentru sumele constituite in valuta se va lua ca si curs de referinta, cursul valutar din data de 31.05.2013. 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, cf art 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2. Incadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Stefan Sorin-director adj ec-admin, Lazaroiu Alina-ctbl sef, Udrea Nicusorviza-CFP, Demetrian Cosmin-ALOP, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Sandu Paul-responsabil economic AFV, Vulpe Victoria-consilier juridic).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota:
-Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
-Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri globale pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale- solicitat formularul 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? Formularul va cuprinde livrari de produse similare si va contine obligatoriu
valori si nume beneficiari.
Se va anexa 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandare de la beneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de produse similare. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari va da o declaratie pe propria raspundere cu privire la activitatea desfasurata si mentinata in lista cf art 188.1.a din OUG 34/2006
se va depune mostra de minim 1kg cartofi, mostra etichetate cu denumirea produsului, denumire si adresa ofertantului. Mosta va fi insotita de buletin de analiza/document
echivalent.Mostra va fi depusa la sediul unitatii pana la data limita de depunerea ofertelor( cf OUG 34/2006, art 188.1.e)
buletin de analiza/document echivalent emis in anul 2013 care sa respecte
stasurile in vigoare pentru produsul cartofi: STAS SR 6436/1999 si sa reflecte principalele specificatii tehnice ale produsului ofertat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? solicitat formularul 5 + certificat derulare contract/recomandare/declaratie de propria raspundereMOSTRABULETIN DE ANALIZA/document echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2013 21:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toate docum depuse in SEAP vor fi scanate si vor fi semnate cu semnatura electronica.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor docum prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea docum prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Masura in care operatorul economic se foloseste de prevederile HG 925/2006 modif si actualiz, art. 11, alin. 4 pentru dovedirea indeplinirii criteriilor de calificare, autorit contract va solicita operatorului ce a uzat de acest drept prezentarea document de calificare mentionate in documentatie intr-un termen de 3 zile lucratoare de la data comunicarii solicitarii.Modalitatea de departajare a ofertelor: -ofertele aflate la egalitate pe primul loc: daca doua sau mai multe oferte au preturile ofertate egale, atunci autoritatea contractanta va solicita clarificari de pret prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.-ofertele aflate la egalitate pe locurile 2-3: acestea vor fi departajate prin solicitarea de clarificari de pret prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de noi preturi pentru ofertantii aflati pe aceste locuri. Preturile imbunatatite nu vor putea fi mai mici decat cele ofertate de operatorii economici clasati pe locurile anterioare(de mai sus).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute in OUG34/2006, art 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Penitenciarului Craiova
Adresa postala: str Vasile Alecsandri, nr 89, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Tel. +40 251561777, Email: [email protected], Fax: +40 251561777
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2013 17:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer