Licitatie Publica - Achizitia de ciment, ipsos si mozaic
Anunt de participare numarul 6073/19.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tarnaveni
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr. 2, Localitatea: Tarnaveni, Cod postal: 545600, Romania, Punct(e) de contact: Maria Bonciog, Tel.0265/443417, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265/443418, Adresa internet (URL): www.primariatarnaveni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de ciment, ipsos si mozaic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Tarnaveni, Statia de asfaltare, str. A. Iancu, Tarnaveni, jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de ciment alb si gri, ipsos si mozaic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28811200-2 - Ciment (Rev.1)
14111100-3-Marmura (Rev.1)
14121100-6-Ghips (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ciment gri (100 t), ciment alb (5 t), ipsos (2 t) si mozaic (2 t)
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta se va face pentru toate produsele solicitate de noi conform Caietul de sarcini.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu e cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se incadreze in una din situatiile de la art. 180 si 181.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara si o lista cu livrari de produse efectuate in ultimii trei ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul Primariei Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, Tarnaveni, jud. Mures, cont trezorerie RO69TREZ47924510220XXXXX.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2007 10:00
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni, Directia Tehnica, str. 22 Dec., nr. 2, Tarnaveni, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii firmelor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3199538, Fax: 021/3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: Str. Bolyai, nr. 30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/260322, Fax: 0265/267856
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Tarnaveni, Directia Tehnica
Adresa postala: str. 22 Dec., nr. 2, Localitatea: Tarnaveni, Cod postal: 545600, Romania, Tel.0265/443417, Fax: 0265/443418
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 09:11