Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de combustibili si carduri alimentare


Anunt de participare numarul 138588/04.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400304, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Rusu, Tel. +40 264420146, Email: [email protected], Fax: +40 264420602, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de combustibili si carduri alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile subunitatilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 156, 850 si 3, 327, 040RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual cu valoare minima 723625 lei si valoare maxima 831760 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea cu motoina, combustibil termic lichid, propan si carduri alimentare pentru subunitatile DGASPC Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei B din fisa de date
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 156, 850 si 3, 327, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
conform anexei B la fisa de dateGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.conform art.86 al.5 se poate si prin depunere numerar la casieria unitatiiIn cazul folosirii scrisorii de garantie bancara se va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia de atribuire .Cont Trezorerie: RO17TREZ2165006XXX014199 deschis la Trezoreria Cluj-NapocaPerioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la Termenul Limita de depunere ofertelor Modul de constituire a garantiei de buna executie se constituie printrr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau saude o societate de asigurari care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este 3 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-,
- NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006
Ofertantii care se incadreaza in aceste situatii vor fi exclusi din procedura de atribuire.
? Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat,
? Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetullocal.Nota: Certificatele trebuie sa
prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila comentiunea conform cu originalul-.Declaratie privind neincadrarea in art 69^1-Completare declaratie anexata.Persoanele cu functii de decizie: Molnar Nicoleta-director executiv, Catarig Dana Elena-director executiv adjunct
economic. Iasko Maria-sef serviciu financiar, Prodan Aurel-responsabil achizitii publice.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completare formular conform Ordinului presedinteluiAutoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Completare formular Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si
Industrii Nationala sau teritoriala .
Ofertantii care depun oferta pentru loturile 2, 3 si 4, Copie de pe actul care dovedeste acesta este autorizat ca antrepozit fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Declararea cifrei medie de afaceri globala pe ultimii ..3..ani
- Copie de pe ultimul bilant vizat conform reglementarilor in vigoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma
prin prezentarea unor certificate emise sau contrasemnate de autoritate ori
de catre clientul beneficiar
-declaratie referitoare la echipamentele tehnice , completare declaratie,
- informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, completare tabel
- Ofertantii pentru lotul 5 trebuie sa detina o retea de distributie cu acoperire nationala, avand cel putin o statie de distributie (proprie, partenere sau afiliate) la nivel local, in localitatile Cluj-Napoca, Huedin, Turda sau Cimpia Turzii si Dej sau Gherla care sa poata livra combustibil in baza cardurilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conf prev art 42 din HG nr 1660/2006, cu modif si compl ult, la lic electr au dreptul sa participe doar op eco inreg in SEAP si carora le vor fi transmise invit particip la aceasta etapa, conf prev art 165 alin (2) din OUG nr 34/2006. AC invita la etapa finala toti op eco care au depus of admisib. LE va incepe dupa cel putin 2 zile lucr de la data la care a fost transm invit si va fi organiz intr-o singura runda cu durata de o 1 zi lucr. Of pot vedea cea mai buna of si nr de particip inscrisi. Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasam. Nu se va utiliza pasul de lic electr. Ob reof il constit pretul, iar la reof acesta se poate imbunatati in sensul diminuarii lui
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2012 13:00
Locul: sala de sedinte a DGASPC Cluj. str. E. Grigorescu nr.37-39 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentrantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul existentei a doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale , ulterior etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii lacunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-achizitii publice, contractare servicii sociale al DGASPC Cluj
Adresa postala: str.G-ral Eremia Grigorescu nr.37-39 jud Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400304, Romania, Tel. +40 264420146, Email: [email protected], Fax: +40 264420601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2012 20:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer