Licitatie Publica - Achizitia de computere desktop
Anunt de participare numarul 124577/27.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Str. Icoanei, nr. 19, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020451, Romania, Punct(e) de contact: Crenguta Nicu, Tel. 2112949, 2123779, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2112949, Adresa internet (URL): www.ismb.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de computere desktop
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti si din judetul Buzau conform anexa
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de calculatoare desktop - 300 bucati conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Calculatoare desktop - 300 bucati conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 15.000 lei, garantie buna executie in cuantum de 10%din valoarea contractului, constituite conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de Uniunea Europeana; plata facturii se va face in termen de 60 zile de la data receptiei finale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale; Certificat impozite si taxe locale; Cazier judiciar pentru administrator(i); Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe anii 2010, 2009 si 2008; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2010, 2009, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2010, 2009, 2008) sa fie cel pu?in de 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor furnizari similare cu obiectul achizitiei dinultimii3ani; Experienta similara ; Certificat de atestare ISO 9001; Certificat de atestare ISO 14001; Certificat de atestare ISO 27001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara demonstrata prin unul sau maximum doua contracte in domeniul livrarii de bunuri similare cu obiectul contractului cu valoare totala cumulata de minim 750.000 lei exclusiv TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 11:00
Locul: Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, str. Icoanei nr.19, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa reprezentantii ofertantilor, care vor avea asupra lor imputernicire de participare la sedinta de deschidere si un act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul ?Solutii inovative si oportunitati pentru asigurarea accesului, participarii si succesului scolar in invatamantul obligatoriu ?SOS?- POSDRU / 91 / 2.2 / S / 61460
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: str. Icoanei nr. 19, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020451, Romania, Tel. 0212107533 int 132, Fax: 0212107531, Adresa internet (URL): ismb.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 13:58