Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de consumabile pentru fotocopiatoare,imprimante (inclusiv multifunctionale), faxuri si servicii de intretinere si reparatii (inclusiv piese de schimb) pt.fotocopiatoare,imprimante laser si faxuri


Anunt de participare numarul 19397/15.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala:  Adresa : B-dul HRISTO BOTEV nr 16-18 SECT 3 BUCURESTIAdresa pentru corespondenta: Millenium Business Center ; etaj 7 str. Armand Calinescu nr. 2-4 , sector 2 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030236/RO 021012, Romania, Punct(e) de contact:  Dan BORDEA, Tel. 0213016014intre orele: L-J 8.00-15.00 si V 8.00- 13.00, In atentia:  Director General: Ion NEDELCU, Email:  [email protected], Fax:  0213016010, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
filiala a C.N. TRANSELECTRICAS.A
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de telecomunicatii si tehnologia informatieiin retele electrice de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de consumabile pentru fotocopiatoare, imprimante (inclusiv multifunctionale), faxurisi servicii de intretinere si reparatii (inclusiv piese de schimb) pt.fotocopiatoare, imprimante laser sifaxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul TELETRANS Pitesti, str.Fratii Golesti nr. 25 B , judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de materiale consumabilept. fotocopiatoare, imprimante( inclusiv multifunctionale), faxuri si servicii de reparatii ( inclusiv piese de schimb)pentru fotocopiatoare, imprimante laser si faxuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
30124000-4-Piese si accesorii pentru masini de birou (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
50313100-3-Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.1)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IT&birotica, conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 108, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare este de 6000 LEI valabila 60 zile, iar garantia de buna executie este de 5% exclusiv TVA, din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Decl. pe propria rasp. din care rezulta ca nu se incadreaza in situatia de a fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hot. jud. definitiva pentru particip. la activit. ale unei organiz. criminale, coruptie, frauda sau spalare de bani. b)Decl. pe propria rasp. privind eligibilit., din care rezulta ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), b), c), d) din OUG 34/2006; c)Certif. constatatoare privind îndepl. oblig. exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contrib. de asig.sociale catre bugetul general consolidat al statului- valabile la data ofertei; d)Certif. constat.emis de ORC si copia Certif. de Inreg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)bonitatea financiara pe ultimul an: 2)solvabilit.patrimon.med.pe ultimii 3 ani ; 3)elem. ref. capacit. financ. a ofertant, la 31.12.2006, 4)Bilantul la 31.12.20065)cifra afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)1')med. lichid. gener. pe ultimii 3 ani: > 100% si cu tendinte crescatoare 2') > 30%; 1' si 2'certif. de banci sau societ. recunoscute de audit finanaciar si contabil 3) si 4) certif. de Admin. Fin. Publice5')min. echiv.100.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertantB) Recomandari ale unor beneficiari de contracte similare din punct de vedere tehnic si valoric, executate in ultimii 2 ani
C) Autorizare din partea producatorilor de echipamente pentru revanzaresi service
D) CV-uri specialisti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) EN ISO 9001/2000 -se solicita certificatul- in copieb) Recomandari de la minimum 3 beneficiarid) min. 2 ingineri responsabili pt. indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria S.C.TELETRANS S.A.din str. Armand Calinescu nr.2-4 , sector 2 Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 11:00
Locul: S.C. TELETRANS S.A. Str. Armand Calinescu nr.2-4 etaj.7 sect.2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavopoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO 30084, Romania, Tel. +04-021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +04-021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +04-021-3195180, Email:  [email protected], Fax:  +04-021-3195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer