Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark.


Anunt de participare numarul 119527/14.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala:  Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN VLADU, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.316.08.08, Adresa internet (URL):  www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ONRC, ORCTB si ORCT IF din Bucuresti si sediile ORCT din fiecare resedinta de judet
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a 6 buc consumabile pt imprimante Epson (Lot 1); Achizitia a 206 buc consumabile pt imprimante HP (Lot 2); Achizitia a 1059 buc consumabile pt imprimante Lexmark (Lot 3);
Valoarea estimata fara TVA: 863, 084.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de participare in lei fara TVA: Lot1=2, 59, Lot2=705 lei, Lot3=16553. Gar de buna executie: 10% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura de achizitie publica. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul";Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul";Certificat constatator, in copie emis de ORCT. Ofertantii trebuie sa prezinte Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Ofertantii vor prezenta situatiile financiare pentru anii 2007, 2008 si 2009, depuse, vizate si inregistrate la organele competente. Se vor prezenta in copie, certificate de ofertant, pentru conformitate cu originalul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are, in ultimii 3 ani, cifra de afaceri cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului, pentru loturile 2 (70595 lei fara TVA) si pentru lotul 3 (1655315.7lei fara TVA). In situatia depunerii de oferte pe mai multe loturi, cerinta privind cifra de afaceri va fi considerata indeplinita daca operatorul economic prezinta o cifra de afaceri cel putin egala cu cea mai mare dintre valorile solicitate pentru loturile pentru care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de inf privind experienta similara;Lista subcontractanti sau declaratie pe pr raspundere ca nu are subcontractanti.Declaratie protectia muncii;Certificat ISO SR EN 9001, sau echivalent si ISO 14001 sau echivalent pentru ofertant (participant la licitatie), in termen de valabilitate, in original sau in copie certificata de ofertant ?conform cu originalul?. Pentru producator se solicita copie de pe Certificat ISO 9001 sau echivalent si ISO 14001 sau echivalent .Autorizarea de vanzare a produselor.Document in original sau in copie certificata de ofertant ?conform cu originalul?, emis de catre reprezentantul producatorului in Romania din care sa rezulte ca, in cazul produselor ofertate, capacitatea acestora a fost masurata in conformitate cu standardul, dupa caz, ISO/IEC 19752 sau echivalent, ISO/IEC 24711 sau echivalent, ISO 19798, sau echivalent. Decl pe proprie raspundere pt despagubiri in cazul incalcarii dreptului de proprietate si pt defectiuni la echipamente ca urmare a utilizarii consumabilelor furnizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract avand ca obiect furnizarea de produse de tipul celor ce fac obiectul prezentei licita?ii. Totodata acelasi contract mentionat la experienta similara trebuie sa aiba valoarea cel putin egala cu 35.000 lei fara TVA pentru Lotul 2 si 300.000 lei fara TVA pentru Lotul 3.In situatia depunerii de oferte pe mai multe loturi, cerinta privind experienta similara va fi considerata indeplinita daca operatorul economic prezinta o experienta similara cel putin egala cu cea mai mare dintre valorile solicitate pentru loturile pentru care a depus oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda de licitatie. Durata rundei: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2011L5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S28-045933 din 10.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 12:00
Locul: Sediul central al ONRC, B-dul Unirii nr. 74, sector 3, Bucuresti, etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de pe www.e-licitatie.ro, www.onrc.ro sau de la sediul ONRC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala:  B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.313.73.34, Adresa internet (URL):  http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2011 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer