Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark si copiatoare Xerox pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC


Anunt de participare numarul 69345/25.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark si copiatoare Xerox pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile ORCT din fiecare resedinta de judet si la sediile ORCT B, ORCT IF si ONRC din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark si copiatoare Xerox pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark si copiatoare Xerox pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC, cod CPV 30125110-5 (pentru consumabile imprimante) si cod CPV 30125120-8 (pentru consumabile copiatoare). Cantitatea totala: pentru Lotul 1 (consumabile pentru imprimantele Epson 74 bucati); pentru Lotul 2 (consumabile pentru imprimantele HP 159 bucati); pentru Lotul 3 (consumabile pentru imprimantele Lexmark 618 bucati) si pentru Lotul 4 (consumabile pentru copiatoare Xerox 162 bucati)
Valoarea estimata fara TVA: 463, 344RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 14, 4 lei pentru Lotul 1, 386 lei pentru Lotul 2, 2915 lei pentru Lotul 3 si 1318 lei pentru Lotul 4. Garantia de buna executie 10% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia isi are stabilit sediul social.certificat de atestare fiscala in termen de valabilitate, in original sau in copie legalizata si o copie, pentru persoane juridice privind plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetelor sociale, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;certificat, in original sau in copie legalizata si o copie, privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de organul administratiei publice locale competente la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Obligatii contractuale in desfasurare. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale. 3 recomandari. ertificat ISO 9001, sau echivalent, pentru ofertant (participant la licitatie), in termen de valabilitate in original sau in copie legalizata si o copie xerox. Originalul se va returna. Copia legalizata se va returna ofertantilor, la cerere. Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare. Pentru producator se solicita o copie dupa Certificatul ISO 9001.In cazul ofertarii de produse echivalente, se va prezenta alt certificat de incercare/testare al produsului ofertat, eliberat de un organism de certificare recunoscut care sa ateste conformitatea produsului cu conditiile tehnice obligatorii respectiv cu calitatea acestuia precum si cu numarul de pagini, format A4, imprimate la un grad de acoperire de 5%, in original sau in copie legalizata si o copie.Originalul se va returna. Copia legalizata se va returna ofertantilor, la cerere. Autorizare data de producatorul consumabilului pentru comercializarea consumabilului ofertat din care sa reiasa ca acesta este compatibil pentru imprimanta sau copiatorul pentru care se achizitioneaza consumabilele. Autorizarea data de producatorul consumabilului este obligatoriu a fi emisa pentru ofertant sau pentru alta societate care reautorizeaza ofertantul, caz in care se va prezenta o adresa in original de la societatea care reautorizeaza prin care garanteaza originea lotului de consumabile ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 14:00
Locul: sediul ONRC, etaj 6, Directia Economica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2008 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer