Licitatie Publica - Achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark, pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC
Anunt de participare numarul 54208/30.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark, pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor se va face la adresele oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale cu sediul in fiecare resedinta de judet si la sediile ORCTB, ORCTIF si ONRC din Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de consumabile pentru imprimante Epson, HP si Lexmark, pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC. Livrarea se va face intr-o singura transa in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea de catre ambele parti a contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala: pentru Lotul 1 (consumabile pentru imprimantele Epson 238 bucati); pentru Lotul 2 (consumabile pentru imprimantele HP 187 bucati); pentru Lotul 3 (consumabile pentru imprimantele Lexmark 771 bucati);
Valoarea estimata fara TVA: 437, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar. de participare: ptr. Lotul 1 = 71 lei, Lotul 2 = 196 lei si Lotul 3 = 1919 lei. Gar de buna executie va fi 10% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.
Certificat constatator in original emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal, in original sau copie. Certificatul va fi emis cel tarziu in luna anterioara celei in care va avea loc sedinta de deschidere a ofertelor.
Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP.
Certificat impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale. 3 recomandari.declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare.Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru ofertant (participant la licitatie), in termen de valabilitate in original sau in copie legalizata si o copie.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare. Pentru producator se solicita o copie dupa Certificatul ISO 9001.In cazul ofertarii de produse echivalente, se va prezenta alt certificat de incercare/testare al produsului ofertat, eliberat de un organism de certificare recunoscut care sa ateste conformitatea produsului cu conditiile tehnice obligatorii respectiv cu calitatea acestuia precum si cu numarul de pagini, format A4, imprimate la un grad de acoperire de 5%, in original sau in copie legalizata si o copie.Originalul se va returna. Copia legalizata se va returna ofertantilor, la cerere.Autorizare data de producatorul cartusului pentru comercializarea consumabilului ofertat din care sa reiasa ca acesta este compatibil pentru imprimanta. Autorizarea data de producatorul cartusului este obligatoriu a fi emisa pentru ofertant sau pentru alta societate care reautorizeaza ofertantul, caz in care se va prezenta o adresa in original de la societatea care reautorizeaza prin care garanteaza originea lotului de consumabile ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 11 RON
Conditii si modalitate de plata: fara costuri din SEAP sau de pe www.onrc.ro sau pentru 10, 5 lei inclusiv TVA in format hartie de la sediul ONRC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2008 14:00
Locul: sediul ONRC etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021. 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2008 11:35