Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de consumabile pentru imprimante HP si Lexmark


Anunt de participare numarul 134432/30.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel. +40 213160809, Email: [email protected], Fax: +40 213160809, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de consumabile pentru imprimante HP si Lexmark
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ONRC si la sediulfiecarui oficiu al registrului comertului de pe langa tribunal, aflat in resedinta de judet (ORCT) (cu adresele din Anexa 14)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de consumabile pentru imprimante HP si Lexmark, si livrarea acestora la sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale si la sediul ONRC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui numar de 143bucati tonere pentru imprimante HP (lotul 1) si 466 bucati tonere pentru imprimante Lexmark (lotul 2) si livrarea la acestora la sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale si la sediul ONRC. Cantitatile si repartitia pe locatii se regasesc in Anexa 16.
Valoarea estimata fara TVA: 386, 999.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui in val de 598 lei ? pt Lot 1 si 7141 lei ? pt Lotul 2 , cu valab de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, prin scrisoare de garantie bancara (Anexa 10), prin OP in contul ONRC nr. RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPMB. prez in copie certif sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in original.Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse.ONRC are dreptul de a vira gar. de particip in bugetul propriu atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmat situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valab a ofertei, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei - se va retine contestatarului suma de 3570, 56 lei numai pentru Lotul 2. Ofertantul invitat de ONRC pentru incheierea contractului de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Aceasta se constituie prin virament bancar in contul ONRC nr. RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPMB, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 13.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1);declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2);Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Anexa 5)Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Adriana Luminita IACOB ? director general si Bogdan Calin GAUREAN ? director general adjunct; Bogdan Mihail Burdescu - Dir Contencios, Georgeta Balan - Dir Economic, Ana Maria Dimand, Mihai Costache, Viorel Voicu, Cristian Liviu Olteanu, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Valentin Vladu, Daniela Nicoleta Dinu, Camelia Ivan. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor aferente care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica si financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3 Informatii privind subcontractantii
Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea tehnica - livrarea de produse similare celor care fac obiectul procedurii, in ultimii trei ani, a caror valoare sa fie de minim 29.943, 40 lei, fara TVA pentru Lotul 1 si de minim 357056, 10 lei, fara TVA pentru Lotul 2.
Cerinta nr. 2 Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre ale produselor in scopul verificarii capacitatii acestora de a livra/produce produse ce fac obiectul procedurii de achizitie
Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: pretul ofertat, numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei, fara TVA, ofertat pentru intreaga cantitate de produse, corespunzator fiecarui lot.Numarul rundelor de licitatie: 1 (una).Durata rundei de licitare: 1 zi.Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L15 12L1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 10:00
Locul: sediul ONRC, etaj 6 Directia Economica, tronson II+III, sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admisibile, pe baza aplicarii criteriului pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Evaluarea ofertelor se realizeaza pentru fiecare lot in parte, prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire.Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta cu cel mai scazut pret pentru fiecare lot in parte, dintre ofertele admisibile.In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire (dupa desfasurarea fazei finale de licitatie electronica), comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, Bl. J3b, Tr. II+III, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213160809, Email: [email protected], Fax: +40 213137434, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer