Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 27772 | 27773 | 27777 | 27778 | 27779 | 27780 | 27781 | 27782 | 27786 | 27787 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de consumabile pentru imprimante HP si Lexmark


Anunt de participare numarul 139739/18.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel. +40 0213160809, Email: [email protected], Fax: +40 0213160808, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de consumabile pentru imprimante HP si Lexmark
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ONRC si la sediul fiecarui oficiu al registrului comertului de pe langa tribunal, aflat in resedinta de judet (ORCT) (cu adresele din Anexa 13)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 601, 711 si 1, 805, 133RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimat de atribuire a contractelor subsecvente: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de consumabile pentru imprimante HP si Lexmark, si livrarea acestora la sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale si la sediul ONRC, conform Anexa 14
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1.
Cantitatea minima care ar putea fi solicitata pe durata acordului cadru este de 120 buc., conform Anexa 14, iar valoarea estimata este de 26086.00 lei, fara TVA
- Cantitatea maxima care ar putea fi solicitata pe durata acordului cadru este de 360 buc., conform Anexa 14 iar valoarea estimata este de 78258.00 lei, fara TVA
Cantitatea minima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 55 buc., conform Anexa 14 iar valoarea estimata este de 11184.50 lei, fara TVA
- Cantitatea maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 120 buc. conform Anexa 14 iar valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 26086.20 lei, fara TVA
Lotul 2.
Cantitatea minima care ar putea fi solicitata pe durata acordului cadru este de 728 buc., conform Anexa 14 iar valoarea estimata este de 575625.00 lei, fara TVA
- Cantitatea maxima care ar putea fi solicitata pe durata acordului cadru este de 2184 buc., conform Anexa 14 iar valoarea estimata este de 1726875.00 lei, fara TVA
Cantitatea minima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 217 buc., conform Anexa 14 iar valoarea estimata este de 155725.00 lei, fara TVA
- Cantitatea maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 728 buc., conform Anexa 14 iar valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 575625.00 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 601, 711 si 1, 805, 133RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in val de 1560.00 lei, pentru Lotul 1 si de 34500.00 lei, pentru lotul 2, cu valab de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul ONRC in cazul constituirii garantiei de partcipare prin OP: RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPM Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 11. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.ONRC are dreptul de a vira gar de part in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele sit: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadruin termenul de valab a ofertei, in conf cu legislatia in vigoare privind achiz publice;c) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, ca nefondata conf prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Ofertantul invitat de ONRC pentru incheierea contractului subsecvent are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Aceasta se constituie prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie intocmit in conformitate cu prevederile art 86. alin (3) din HG 925/2006. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 12
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1) daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator; declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2) Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul) (Anexa 5). Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Silvia Claudia Mihalcea? director general, Adriana Luminita Iacob - director general adjunct si Bogdan Calin Gaurean ? director general adjunct;persoane care sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bogdan Mihail Burdescu, Georgeta Balan, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Viorel Voicu, Valentin Vladu, Mihai Costache, Cristian Liviu Olteanu, Gabriel Ivanciu, Carmen Elena Clapa, George Dan Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea de produse care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In cazul in care comisia de evaluare constata ca ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat certificatul constatator in original/copie legalizata, se va solicita acestuia sa prezinte inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata. In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica si financiara.Se va prezenta fisa de
informatii generale.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Cerinta valabila pentru ambele loturi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista principalelor livrari.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului, prin care sa confirme furnizarea, in ultimii 3 ani, de produse similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, a
carui valoare sa fie de minim 26086.00 lei, fara TVA, pentru Lotul 1 si de minim 575625.00 lei, fara TVA, pentru Lotul 2. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare
perioadei efective de activitate. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre ale tuturor produselor ofertate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul procedurii de achizitie.Neprezentarea de mostre pana la data limita de depunere a ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila. Cerinta valabila pentru ambele loturi.
Standarde de asigurare a calitatii SR-EN-ISO 9001 sau echivalent. Cerinta valabila pentru ambele loturi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: pretul ofertat, numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei, fara TVA, ofertat pentru intreaga cantitate de produse, corespunzator fiecarui lot.Numarul rundelor de licitatie: 1 (una).Durata rundei de licitare: 1 zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12L8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 12:00
Locul: sediul ONRC, etaj 6, Directia Economica, B-dul Unirii nr 74, bloc J3B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admisibile, pe baza aplicarii criteriului pentru atribuirea acordului cadru. Evaluarea ofertelor se realizeaza pentru fiecare lot in parte, prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta cu cel mai scazut pret pentru fiecare lot in parte, dintre ofertele admisibile. In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire (dupa desfasurarea fazei finale de licitatie electronica), comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art.256² alin.(1) lit a) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, Bl. J3b, Tr. II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213160809, Email: [email protected], Fax: +40 213137434, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer