Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de contoare de apa rece


Anunt de participare (utilitati) numarul 148994/24.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Aristide Demetriade nr 2, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de contoare de apa rece
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sedii ANB
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 21, 902, 075RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul estimat de contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului cadru esteintre 1 si 4.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de contoare de apa rece, in diferite variante constructive, instalate pe bransamentele utilizatorilor si utilizarea acestora pentru masurarea volumelor de apa potabila rece consumate de utilizatori.
Variante constructive:
Lot 1-CONTOARE DE APA RECEULTRASONIC;
Lot 2 - CONTOARE DE APA RECEVITEZA MULTIJET ? CU MECANISM SEMI UMED cu supapa unisensincorporata;
Lot 3 -CONTOARE DE APA RECE CU VITEZA MULTIJET ? CU MECANISM UMED;
Lot 4 -CONTOARE DE APA RECE VOLUMETRICE -CU MECANISM USCAT;
Lot 5 -CONTOARE DE APA RECE WOLTMAN;
Lot 6 -CONTOARE DE APA RECEVITEZA MONOJET
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de contoare de apa rece, in diferite variante constructive, instalate pe bransamentele utilizatorilor si utilizarea acestora pentru masurarea volumelor de apa potabila rece consumate de utilizatori:
Lot 1: CONTOARE DE APA RECEULTRASONIC
Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA, este intre 590.000 lei si 2.360.000 lei.
Valoarea estimata acelui mai mare contract subsecvent, fara TVA, este intre 400.000 lei si 500.000 lei.
Cantitatea estimata de piese pentru acordul cadru este cuprinsa intre minim 700 buc si maxim 2.800 buc.
Cantitatea estimata depiese pentru contractele subsecvente este intre minim 400 bucati si maxim 600 buc.Numarul estimat de contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului cadru esteintre 1 si 4.Lot 2: CONTOARE DE APA RECEVITEZA MULTIJET ? CU MECANISM SEMI UMED cu supapa unisensincorporata;
Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA, este intre 117.000 lei si 466.000 lei
Valoarea estimata acelui mai mare contract subsecvent, fara TVA, este intre50.000 lei si 100.000 lei.
Cantitatea estimata de piese pentru acordul cadru este cuprinsa intre minim 1.500 buc si maxim 6.000 buc
Cantitatea estimata depiese pentru contractele subsecvente este intre minim 700 bucati si maxim 1.000 buc.Numarul estimat de contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului cadru esteintre 1 si 4.Lot 3: CONTOARE DE APA RECE CU VITEZA MULTIJET ? CU MECANISM UMED;
Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA, este intre 1.128.000 lei si 4.514.400 lei.
Valoarea estimata acelui mai mare contract subsecvent, fara TVA, este intre500.000 lei si 1.000.000 lei.
Cantitatea estimata de piese pentru acordul cadru este cuprinsa intre minim 16.500 buc si maxim 66.000 buc.
Cantitatea estimata depiese pentru contractele subsecvente este intre minim 10.000 bucati si maxim 15.000 buc.Numarul estimat de contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului cadru esteintre 1 si 4.Lot 4: CONTOARE DE APA RECE VOLUMETRICE -CU MECANISM USCAT
Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA, este intre 563.315 lei si 2.253.260 lei
Valoarea estimata acelui mai mare contract subsecvent, fara TVA, este intre300.000 lei si 500.000 lei.
Cantitatea estimata de piese pentru acordul cadru este cuprinsa intre minim 2.000 buc si maxim 8.000 buc.
Cantitatea estimata depiese pentru contractul subsecvent este intre minim 1.000 bucati si maxim 1.500 buc.Numarul estimat de contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului cadru esteintre 1 si 4.Lot 5: CONTOARE DE APA RECE WOLTMAN;
Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA, este intre 670.000 lei si 2.670.000 lei
Valoarea estimata acelui mai mare contract subsecvent, fara TVA, este intre400.000 lei si 600.00 lei.
Cantitatea estimata de piese pentru acordul cadru este cuprinsa intre minim 375 buc si maxim 1.500 buc.
Cantitatea estimata depiese pentru contractul subsecvent este intre minim 150 bucati si maxim 300buc.Numarul estimat de contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului cadru esteintre 1 si 4..Lot 6: CONTOARE DE APA RECEVITEZA MONOJET
Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA, este intre 2.409.603 lei si 9.638.415 lei
Valoarea estimata acelui mai mare contract subsecvent, fara TVA, este intre1.500.000 lei si 2.000.000 lei.
Cantitatea estimata de piese pentru acordul cadru este cuprinsa intre minim 3.900 buc si maxim 15.600 buc.
Cantitatea estimata depiese pentru contractul subsecvent este intre minim 2.500 bucati si maxim 3.000 buc.
Numarul estimat de contracte subsecvente pe perioada de derulare a acordului cadru esteintre 1 si 4.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 902, 075RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare(GB) pentru fiecare lot precum si sumele ce vor fi retinute in cazul aplicarii disp. art 278indice1 alin1 dinOUG 34/2006 sunt prezentate in Anexa B.Garantia (GP) poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari sauprin virament bancar.GB se prezinta in original si este irevocabila.Perioada de valabilitate-120 zile de la termenul limita de depunere a of.Conversia leu/valuta ptr echivalarea GB se va face la cursul BNR valabil la data de 15.01.2014.Autoritatea va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)in cazul aplicarii disp.art.278alin1 dinOUG 34/2006, se va retine suma conf Anexa B.Neprezentarea aceasteia in cuantumul si perioada de valabilitate solicitata, atrage respingerea ofertei.In cazul unei asocieri, GP va fi emisa integral pentru Liderul Asocierii sau pentru unul din membrii asocierii in numele asocierii.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Leg346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, publicata in M.Onr.681/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri si a GP.In aceste situatii ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri si GP.Garantia de participare se prezinta in etapa 2 a procedurii de catre candidatii calificati in etapa1. Garantia de buna executie este de 5% dinpretul contractului subsecvent.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, conform prevederilor HG925/2006 art 90, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se restituie conform art 92 alin 1 din HG 925/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare ? surse proprii S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se completeaza Formularul 1 . Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza Formularul 2. Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii, subcontractant si fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
LaurentLALAGUE
Irina MUNTEANU
Petru TOMA
Mihai SAVIN
George GEALATU
Daniel Petrica BAIATU
Andi Bogdan MORARU3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 3. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 4. Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii precum si tert sustinator .
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 5. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, candidatii/ofertantii pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art 11 alin 4 din HG 925/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
7. Certificat fiscal cu privire la plata taxelorsiimpozitelor la bugetul local, din care sa din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, candidatii/ofertantii pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art 11 alin 4 din HG 925/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se incadreaza in prevederile OUG 34/2006 art 180 si 181, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta activitatile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si partea de contract executata de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala se indeplinesc de fiecare ofertant in parte, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite de fiecare asociat in parte prin raportare la partea de contract pe care o va indeplinii.In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme de sustinere, semnate de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului - se va completa, dupa caz, formularul nr. 6 si/sau formularul nr. 7. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 indice 1, art 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri in domeniul deactivitate aferent prezentului contract, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat:
Lot 1 ? 1.000.000 lei;Lot 2 - 200.000 lei; Lot 3 - 2.000.000 lei; Lot 4 ? 1.000.000 lei; Lot 5 ? 1.200.000 lei; Lot 6 ? 4.000.000lei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind ciframedie de afaceri .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Candidatul/ofertantultrebuie sa faca dovada indepliniri a minim 1 contract de furnizare de produse similare, efectuat in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin, pentru:
Lot 1 ? 500.000 lei (fara TVA)
Lot 2 ? 100.000 lei (fara TVA)
Lot 3 ? 1.000.000 lei (fara TVA)
Lot 4 ? 500.000 lei (fara TVA)
Lot 5 ? 600.000 lei (fara TVA)
Lot 6 ? 2.000.000 lei (fara TVA)
Candidatii/ofertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta valuta decat leul, echivalenta leu/alta valuta, va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.
Modalitatea de indeplinire
Formular 9
Candidatii trebuie sa detina certificate ISO 9001, sau echivalente, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. Certificatele trebuie emise de organisme independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE, traduse in limba romana si valabile la data limita de depunere a ofertei.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat va indeplini cerintele pentru standardele de asigurare a calitatii, sau echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE, prin raportare la partea de contract pe care o va indeplinii.Nota: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.
Modalitatea de indeplinire
Certificate ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
60%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2014 10:30
Locul: APA NOVA BUCURESTI SA-Compartiment Operational Contractari-Str.Academiei nr39-41etaj4 sec1-Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea candidatilot/ofertantilor si persona autorizata din partea Autoritatii Contractante, desemnata prin Decizia Dir. General.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, obtin acelasi punctaj maxim, atunci in vederea atribuirii acordului cadru va fi declarat castigator ofertantul a carui propunere financiara are cel mai mic pret. In cazul in care si preturile sunt egale, acestia vor transmite o noua propunere financiara, in plic inchis, inregistrat la autoritatea contractanta.Toti candiadatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati in vederea participarii la etapa a 2a a procedurii de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256 indice 2 alin.1.1 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel. +40 213155241, Email: [email protected], Fax: +40 213155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2014 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer