Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de contoare mecanice de apa rece potabila, clasa B


Anunt de participare (utilitati) numarul 82676/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, corp c1, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.021.207.77.77, Email: [email protected], Fax: 021.207.77.93, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de contoare mecanice de apa rece potabila, clasa B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DepoziteApa Nova Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de contoare mecanice de apa rece potabila, clasa B- in pozitie de montaj orizontalasau echivalent conformDirectivei 2004/22/CE ( MID ) pentru contoare de apa - anexa MI 001, viteza multijet, mecanism ( cadran ) umed, cu pre-echipare cu emitatoare de impulsuri, cu racorduri cu filet si filtru intern, cu un diametru nominal (DN) cuprins intre 15 si 40 mm si setul de echipamente/accesoriipentru transmiterea datelorla distanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Cantitatea de contoare + setul de echipamente/accesoriipentru transmiterea datelor la distanta ce va fi achizitionata pana la 31.12.2009 este de 19.960 buc
2. Nivelul maxim pana la care este posibila suplimentarea cantitatii de contoare + setul de echipamente/accesoriipentru transmiterea datelor la distanta este de 7100 buc/ perioada 01.01.2010 30.04.2010
Valoarea estimata fara TVA: 1, 645, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare estein cuantum de 16.456 lei ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Prezentare certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentare certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, Certificatul de inregistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta :
1.Bilantul contabil: a). la data de 31.12.2006;
b). la data de 31.12.2007;
c). la data de 31.12.2008;
care vor fi vizate si inregistrate de organele competente;2. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007 si 2008).3.Se vor prezenta prin inscrisuri destincte de bilant, pentru urmatorii indicatori : - lichiditate generala ;
- solvabilitate patrimoniala.Calculul coeficientilor: lichiditate generala si solvabilitate patrimonialase vor prezenta prin inscrisuri distincte de bilant, respectandu-se formulele de mai jos. Coeficientii se vor calcula pe baza datelor din bilanturile aferente anilor 2006, 2007 si 2008.Acesti coeficientise calculeaza conform OMF 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Lichiditate generala :
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul rezultat trebuie sa fie peste procentul de 100%;Solvabilitate patrimoniala :
capital propriu/total pasiv x 100; indicatorul rezultat trebuie sa fie peste procentul de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de contoare mecanice de apa rece potabila, de acelasi tip/model si din fiecare Dn cu cele ofertate, efectuate in ultimii 3 ani ( 2006, 2007si 2008) continand valorile livrarilor, perioadele de livrare si beneficiarii. Livrarile de contoare mecanice de apa rece potabila, de acelasi tip/model si din fiecare Dn cu cele ofertate, se confirma prin prezentarea unor documente emise de clientul beneficiar. In cazul in care clientul beneficiar este un client privat si din motive obiective nu are posibilitatea obtinerii acestor documente, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Agrementul si avizul tehnic pentru produse, insotite de viza Comisiei Tehnice de Agrementare, sau echivalent, documente justificative de libera circulatie a marfurilor in UE.
Documentul se poate depune in copie certificata pentru conformitate cu originalul, sub semnatura si stampila operatorului economic. La solicitarea autoritatii contractante, operatorii economici au obligatia de a prezenta originalul documentului pentru verificarea conformitatii.
Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii conform normelor SR EN ISO 9001:2001 si certificarea implementarii sistemului de management al mediului conform normelor SR ENISO 14001:2005 pentru producator.
Documentele care atesta certificarile mentionate vor fi prezentate obligatoriu pe suport hartie si vor fi valabilein orice tara UE, vor fi traduse in limba romana, traducerea va fi legalizata de traducator autorizat. Aceste documente vor fi valabilela data deschiderii ofertelor .
Autorizarea operatorului economic de catre producator pentru livrarea produselor, tradusa in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 10:30
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei, nr. 235, corp c1, parter, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
continuare de la pct. III.2.3 - Contoarele vor fi livrate cu buletin de verificare metrologica nominalizat pe fiecare contor si cu valabilitatea de 5 ani.Dosarul aprobarii de model BRML/CEE sau aldocumentatiei pentru conformitatea CE(Directiva 2004/22/CE ( MID ) pentru contoare de apa anexaMI 001) pentru fiecare sublot de contoare( DN si tip /model ) cu toate modificarile si completarile ulterioare, insotit de toate documentele specifice acestuia ( inclusiv rezultatele tuturor testelor si incercarilor efectuate in acest scop ), conform reglementarilor metrologice legalein vigoaredin Romania si Uniunea Europeana, cu valabilitate pe perioada de derulare a contractului.Avizul Sanitar din Romania sau echivalentul avizului Sanitar emis in tarile din Uniunea Europeana pentru produse fabricate in alte tari decat Romania, valabil la data deschiderii ofertelor.Avizul Sanitar trebuie sa fie valabil pentru toate contoarele ofertate, cu privire la nealterarea calitatii apei care este vehiculata prin contoare si trebuie sa fie valabil pe perioada de derulare a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUUCRESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.021.314.01.10, Fax: 021.314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer