Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE CORPURI DE ILUMINAT AUTO SI PIESE DE SCHIMB ALE ACESTORA-LAMPI FIXTURES


Anunt de participare (utilitati) numarul 75952/17.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIA DE CORPURI DE ILUMINAT AUTO SI PIESE DE SCHIMB ALE ACESTORA-LAMPI FIXTURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-SAD , STR INTR VAGONULUI , NR 11, SECTOR 2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 105, 820RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IV 2009;VIII 2009;X 2009
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE CORPURI DE ILUMINAT AUTO SI PIESE DE SCHIMB ALE ACESTORA-LAMPI FIXTURES-LAMPA FIXTURES LT 24/1830 GH CU INVERTOR 24 V DC/18W
CANTITATI: MIN 286 SI MAX 371 BUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31530000-0 - Piese pentru lampi si corpuri de iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA DE CORPURI DE ILUMINAT AUTO SI PIESE DE SCHIMB ALE ACESTORA-LAMPI FIXTURES-LAMPA FIXTURES LT 24/1830 GH CU INVERTOR 24 V DC/18W
CANTITATI: MIN 286 SI MAX 371 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 105, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICPARE;600 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA -FORMULAR A
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181-FORMULARUL B
CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA REGISTRUL COMERTULUIdin care sa rezultede pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)-g) din legea 26/1990. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizarea de livrare-Autorizarea ofertantului se face de catre producator saualti intermediari (distribuitori).In cazul in care autorizarea provine de la intermediari, se va prezenta si autorizareade la producator astfel incat circuitul autorizarilor sa fie complet (producator-intermediari-ofertant )pentru produsele ce fac obiectulprocedurii de achizitie.
Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani: completarea formularului din sectiunea Formulare Tabelul anexat formularului C1 va contine informatii privind indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte care au ca obiect livrarea unor produse similare cu cel care face obiectul procedurii de fata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
955/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 10:00
Locul: SEDIUL RATB
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS , NR 6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI SECTIA IX CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-DUL UNIRII, NR 37, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213044543, Fax: 0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS RATB
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR 1, SECTOR 1, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213074000, Fax: 0213074555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2009 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer