Licitatie Publica - Achizitia de corturi demontabile cazare sinistrati - 10 buc/Serviciul Prevenire pentru Situatii de Urgenta Sector 1
Anunt de participare numarul 31393/08.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Banu Manta 9 Sect. 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Radu Ana Maria, Tel.3191013, 3191014/213, Email: [email protected], Fax: 3191002, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de corturi demontabile cazare sinistrati - 10 buc/Serviciul Prevenire pentru Situatii de Urgenta Sector 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Sectorului 1, Bd. Banu Manta nr.9, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de corturi demontabile cazare sinistrati - 10 buc/Serviciul Prevenire pentru Situatii de Urgenta Sector 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17222530-8 - Corturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de corturi demontabile cazare sinistrati - 10 buc/Serviciul Prevenire pentru Situatii de Urgenta Sector 1
Valoarea estimata fara TVA: 566, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 11320 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente care dovedesc eligibilitatea ofertantului(declartia priv. eligibilitatea pt. neincadrarea in prevederile art. 180, declaratia priv. aligibilitatea pt. neincadrarea in prevederile art. 181), certif, constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice priv. plata obligatiilor bugetare, certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale priv. plata obligatiilor bugetare, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe anul 2006, informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista pricipalelor prestatii in ultimii 3 ani, fisa de experienta similara, certificat de conformitate produs, certificat de calitate, certificat de garantie produs, autorizare de comercialzare, autorizare pt. livrarea produselor, documente emise de organisme acreditate international care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau in curs de acreditare si ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
40%
Descriere:
2.
caracteristici tehnice
40%
Descriere:
3.
durata livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici - Sala de Consiliu, etaj 1, Primaria Sectorului 1, Bd. Banu mnata nr.9
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Supravegherea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia 8-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banu Manta nr.9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.021/3191013/251, Fax: 021/3191011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 17:59