Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de cutii carton de 1 Kg pentru ambalare sare


Anunt de participare numarul 16518/29.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.021.317.89.81, Email: [email protected], Fax: 021.317.89.80, Adresa internet (URL): www.salrom.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNS SA Sucursala SALINA OCNA MURES
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu Nr.19, Localitatea: Ocna Mures, Cod postal: 515700, Romania, Punct(e) de contact: Birou Comercial sau Birou Mecanic, Tel.0258-870.625, In atentia: ing.Horatiu Toderas sau ing.Ioan Androne, Fax: 0258-871.360
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SNS SA Sucursala SALINA OCNA MURES
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu Nr.19, Localitatea: Ocna Mures, Cod postal: 515700, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.0258-870.625, Fax: 0258-871.360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Extractia si prepararea sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de cutii carton de 1 Kg pentru ambalare sare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Salina Ocna Mures Str.Mihai Eminescu Nr.19 Ocna Mures Jud. Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de cutii carton de 1 Kg pentru ambalarea sarii iodate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21211110-9 - Cutii din hartie sau din carton (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cutii carton 1 Kg pentru ambalat sare.........1.600.000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 53, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in favoarea autoritatii contractante in procent de max.10 % din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii;Plata prin virament bancar cu ordin de plata sau cu CEC la termen;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (Formularele 2 si 3); b)Persoane juridice : Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe linga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala; c)Persoane Fizice : Autorizatia de functionare si documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului; d)Persoane fizice/juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor de stat si locale , contributiilor si asigurarilor sociale (formulare tip eliberate de autoritatile din tara rezidenta a ofertantului); Bilantul contabil pe anul 2006 vizat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie tehnica (Formular 15);Copie dupa certificarea sistemului calitatii implementat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandari din partea a minim 2 beneficiari (Formular 9);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Termen de livrare
15%
Descriere:
3.
Termen de plata
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2007 10:00
Locul: Salina Ocna Mures Str.Mihai Eminescu Nr.19 Ocna Mures Jud.Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care participa la licitatie vor avea imputernicire din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia , desenul stantei si cliseul de imprimare se gasesc anexate prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos Nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str.I.C. Bratianu Nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 501118, Romania, Tel.0258-810.289, Fax: 0258-810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNS SA Sucursala Salina Ocna Mures - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu Nr.19, Localitatea: Ocna Mures, Cod postal: 515700, Romania, Tel.0258-870.625 int 119, Fax: 0258-871.360
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2007 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer