Licitatie Publica - Achizitia de echipament multimedia, servere, imprimante laser, computere personale
Anunt de participare numarul 111049/08.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii nr. 19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipament multimedia, servere, imprimante laser, computere personale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Craiova
-DGAE, Str. Libertatii, Nr. 19
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipament multimedia, servere, imprimante laser, computere personalepentru contract POSDRU/90/2.1/S/61477 PRAXIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32322000-6 - Echipament multimedia (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 171, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: lot 1:1580 lei, lot2:200 lei, lot 3:240 lei, lot 4:1200 lei, lot 5:200 leigar.buna executie - 7% din val fara TVA a contr, ptr contractele mai mari de 70.000 lei fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata produselor se va face cu ordin de plata, in termen de maxim 30 zile da la primirea documentelor emise de furnizor si a procesului verbal de receptie a produselor cu respectarea OUG 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181-Certif atest fiscala emis de AFM in term de valab ? orig/copie leg
-Certif fiscal priv imp si taxele locale in term de valab ? orig/copie leg-Certif constat emis de ORC- orig/copie leg
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conditii de calitate
-Autorizare privind livrarea-Lista principalelor livrari
-Recomandari
-Angajament privind activitatea de service in perioada de garantie
-Angajament privind respectarea clauzelor contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producator pentru produsele ofertate (cel putin ISO 9001 sau alte documente) - copie-Autorizatie privind livrarea produselor (numai pentru comercianti) - copie-Lista principalelor livrari de produse din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare-Recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate - minim una-Angajament privind activitatea de service-Angajament privind respectarea clauzelor contractuale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura o licitatie electronica, pentru fiecare lot in parte. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul. Se va desfasura o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2010 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, DGAE, Str. Libertatii nr.19, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat F.S.E.prin P.O.S.pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013Axa prioritara: 2 ?Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?Domeniul major de interventie: 2.1 ?Tranzactia de la scoala la viata activa??PRAXIS ? Buni practicieni in domeniul economic in tranzitie de la scoala la viata activa?POSDRU/90/2.1/S/61477
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251418568, Fax: 0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: str. Libertatii nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel. 0251415899, Fax: 0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2010 20:22