Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente (1 autospeciala cu carlig) in cadrul proiectului ""Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona orasului Hirlau, jud. Iasi"


Anunt de participare numarul 95328/03.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL HIRLAU (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI HIRLAU)
Adresa postala: Str. Musatini, nr. 1, Localitatea: Hirlau, Cod postal: 705100, Romania, Punct(e) de contact: Insp. Carmen-Amelia Sava, Tel.0232 720412, Email: [email protected], Fax: 0232720777, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente (1 autospeciala cu carlig) in cadrul proiectului ""Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona orasului Hirlau, jud. Iasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Hirlau
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza 1buc. autospeciala cu carlig, pentru transportul containerelor cu deseuri compactate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata autospeciala cu carlig pentru transport container deseuri
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita garantia de buna executie in cuamtum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri UE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se solicita Formularul 12A - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Se solicita Formularul 12B -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
- Sesolicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor astfel: 1. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilorde asigurari sociale la bugetul general consolidatla bugetul general consolidat
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic
- Copie dupa certificatul de inmatriculare- Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se incadreaza in preevderile Art. 180 din OG 34/2006- Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care incadreaza in prevederile Art. 181 din OG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale cudeclararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului.-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organe competente.Observatie: Pentru anul 2009 situatia financiara se poate justifica cu prezentarea balantei de verificare la 31.12.2009 si a Declaratiei privind taxa pe valoare adaugata depusa la Circumscriptia financiara de care apartine;se pot prezenta si orice alte documente care sa ateste situatia financiara la sfarsitul anului 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin900.000 lei-Rezultatele financiare conform documentelor prezentate trebuie sa fie pozitive
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, cu anexa
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate
- Standarde de asigurare a calitatii
- Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel mult 3 contracte similare finalizate, cu o valoare cumulata de cel putin450.000 lei(fara T.V.A.) si 3 recomandari din partea altor beneficiari.- Se solicita completarea Formularului 12I. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si anexa acestuia.Prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, se solicita prezenta unui specialist care poate sa instruiasca angajatii care vor opera respectivul echipament- Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 si Certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 la producatorul de autosasiu si la producatorul carligului hidraulic;
- Declaratie privind protectia muncii- Declaratie privindsanatatea si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Capacitate cilindrica
30%
30
Descriere: componenta tehnica
3.
Costuri revizii in garantie
15%
15
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit.electr.se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi. Elem.ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de reofertare PRETUL OFERTEI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 18:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, str. Musatini nr. 1, Orasul Hirlau jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL PHARE 2005 COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA, Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, Denumire Proiect: "Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona orasului Hirlau, jud. Iasi
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217.808, Fax: 0232/217.808; 0232/255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Primaria Orasului Hirlau
Adresa postala: str. Musatini nr.1, orasul Hirlau, jud. Iasi, Localitatea: Hirlau, Cod postal: 705100, Romania, Tel.0232720777, Fax: 0232720412
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2010 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer