Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente auxiliare (echipamente IT, electronice, suport de perfuzii, echipamente recuperare) necesare dotarii Centrului de Cercetare finantat prin proiectul CDPC - Pachet I - 4 loturi


Anunt de participare numarul 129640/05.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  20175, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN GHEORGHE, Tel. 3174785, 317.45.35, Email:  [email protected], Fax:  316.55.12, 317.45.35, Adresa internet (URL):  http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente auxiliare (echipamente IT, electronice, suport de perfuzii, echipamente recuperare) necesare dotarii Centrului de Cercetare finantat prin proiectul CDPC - Pachet I - 4 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente auxiliare: echipamente IT, electronice, suport de perfuzii, echipamente recuperare, necesare dotarii Centrului de Cercetare finantat prin proiectul , ,Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare (CDPC) -Pachet I - 4 loturi - conform anexa B - Informatii privind loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32324100-1-Televizoare color (Rev.2)
33194120-3-Articole pentru perfuzii (Rev.2)
37420000-8-Echipament de gimnastica (Rev.2)
39711130-9-Frigidere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente auxiliare: echipamente IT, electronice, suport de perfuzii, echipamente recuperare conform anexa B - Informatii privind loturi
Valoarea estimata fara TVA: 349, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: se constituie in functie de lotul ofertat in cuantumul prevazut in anexa B. Garantia de buna executie: 5% din valoarea totala a contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale si buget de stat; proiectul "Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare"(CDPC); plata prin trezorerie cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34.206 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificate de atestare fiscala (originale sau copii semnate si stampilate conform cu originalul) cara sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul general consolidat de stat si respectiv impozitele si taxele locale catre bugetul local; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul)din care sa reiasa ca nu se afla in nici una din situatiile prevazuta la art.181, lit a) si lit.d) din OUG.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Bilant contabil, inregistrat si vizat la administratia financiara pe anii 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) a cifrei de afaceri sa fie: Lot 1:478000 lei; Lot 2:160000 lei; Lot 3:34000 lei; Lot 4:18600 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani; Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de un organism certificat notificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2011 11:00
Locul: Spitalul Colentina, sos. Stefan cel Mare, nr. 19-21, Ambulat. de Specialitate, et. 2, secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor precum si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare - CDPC" finantat prin POS CCE, Axa prioritara 2 - Cresterea competivitatii economice prin cercetare-dezvoltare si inovare, Domeniul de interventie 2.2 - Investii in infrastructura CDI, Operatiunea 2.2.1 - Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavreopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - art. 256'2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos. Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020125, Romania, Tel. 0213180666, Email:  [email protected], Fax:  0213165512, Adresa internet (URL):  www.spitalulcolentina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer