Licitatie Publica - ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE DATA CENTER - SIMUR
Anunt de participare numarul 128480/18.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel. 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE DATA CENTER - SIMUR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante si la sediile partenerilor proiectului (Universitatea Babes-Bolyai, Universitatea George Baritiu Brasov, Universitatea Maritima Constanta, Universitatea Politehnica Timisoara) cf. doc. de atribuire
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE DATA CENTER - SIMUR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
33 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 760, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 11.400 lei Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri externe nerambursabile, proiectul POSDRU 56/1.2/S/31541 ? SIMUR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratia privind situatia personala a operatorului economicPrezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2010.Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globala pe ultimii doi ani egala sau mai mare decat: 1.140.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principal. livrari de prod efectuate in ultimii 3 ani, continand produse, valori, perioade de livrare, beneficiari. Se va prezenta minim 1 recomandare din partea beneficiarului.Ofertantul va dovedi ca a realizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract(sau maxim 3 contracte cumulate)care a avut ca obiect vanzarea unor prod similare cu cele supuse prezentei achizitii iar suma valorilor de produse furnizate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate este mai mare sau egala decat: 750.000 lei.Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente suport(copii dupa contracte sau alte documente care sa ateste finalizarea activitatii specifice a contractului)care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului;tipul activitatilor prestate; perioada contractului;valoarea contractului.Pe aceste documente suport se va mentiona formula?conform cu originalul?si vor fi insotite de semnatura deponentului O declaratie privindpersonalul alocat derularii contractului, activit si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat, precum si CV-ul fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractuluiSe solicita ca ofertantul sa faca dovada ca detine cel putin un specialist certificat de catre producatorul serverelor pentru echipamente de tip server si cel putin un specialist certificat de catre producatorul echipamentului de stocare ofertat, pentru echipament stocare.In acest sens, ofertantul va depune copii dupa certificarile specialistilor, copii validate prin semnatura si stampila in original de catre producatorul echipamentelor ofertate.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatiiISO9001 la ofertant.Dovada certificarii ISO27001 pentru managementul securitatii informatiei. Docum de certificare trebuie sa fie emis de un organism de certificare acre.Dovada conformitatii standardului ISO 18001privind conditiile de munca, siguranta si sanatate la locul de munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru toate cele trei standarde se accepta ?certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene? sau ?orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Clasamentul afisat de SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 14:00
Locul: Academiei de Studii Economice, cladirea din strada Cihoschi, etaj 4, camera 5407.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiectul POSDRU 56/1.2/S/31541 ? SIMUR.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: sos Oltenitei, nr.107-117, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041318, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice
Adresa postala: Piata Romana nr.6, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010374, Romania, Tel. 021/319.19.00, int 153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 18:19