Licitatie Publica - Achizitia de echipamente de tehnica de calcul, componente, accesorii, platforma de securitate si sistem de backup
Anunt de participare numarul 65447/07.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente de tehnica de calcul, componente, accesorii, platforma de securitate si sistem de backup
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul central al ONRC si sediile ORCT teritoriale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Computere (cod CPV 30213000-5), Computere portabile (cod CPV 30213100-6), UPS-uri (cod CPV 30237000-9), Servere (cod CPV 48820000-2), Rack-uri si dulapuri de comunicatii (cod CPV 30200000-1), Unitati de memorie (cod CPV 30233100-2), Discuri (cod CPV 30233132-5),
Inscriptoare DVD (cod CPV 30233152-1), Unitati FDD portabile (cod CPV 30217300-6), Switch-uri KVM (cod CPV 30145000-7), Imprimante inkjet (cod CPV 30232150-0), Imprimante laser (cod CPV 30232110-8), Scanere (cod CPV 30216110-0), Router (cod CPV 32413100-2), Switch-uri (cod CPV 32420000-3), Platforma de securitate - firewall cu IPS si software de filtrare continut(coduri CPV 35121000-8, 48730000-4), Sistem de backup si restaurare (coduri CPV 30200000-1, 48710000-8).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1000 Computere (cod CPV 30213000-5), 25 Computere portabile (cod CPV 30213100-6), 33 UPS-uri (cod CPV 30237000-9), 9 Servere (cod CPV 48820000-2), 5 Rack-uri si dulapuri de comunicatii (cod CPV 30200000-1), 305 Unitati de memorie (cod CPV 30233100-2), 57 Discuri (cod CPV 30233132-5), 8 Inscriptoare DVD (cod CPV 30233152-1), 93 Unitati FDD portabile (cod CPV 30217300-6), 4 Switch-uri KVM (cod CPV 30145000-7), 2 Imprimante inkjet (cod CPV 30232150-0), 86 Imprimante laser (cod CPV 30232110-8), 12 Scanere (cod CPV 30216110-0), 1 Router (cod CPV 32413100-2), 22 Switch-uri cod CPV 32420000-3), 1 Platforma de securitate - firewall cu IPS si 1 pachet software de filtrare continut (coduri CPV 35121000-8, 48730000-4), 1 sistem de backup si restaurare (coduri CPV 30200000-1, 48710000-8)
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 518, 000 si 1, 937, 290EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare in lei (RON)Lot 1 85.000Lot 2 5.500Lot 3 3.500Lot 4 6.000Lot 5 2.400Lot 6 800Lot 7 700Lot 8 1.600Garantie de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri, inclusiv cele locale, astfel:
a) pentru candidatii din tara:
- certificat de atestare fiscala in termen de valabilitate, pentru persoane juridice privind plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetelor sociale, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar; originalul se va returna;
- certificat, privind plata impozitelor si taxelor locale, emisde organul administratiei publice locale competente la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata;b)pentru candidatii din alta tara:
- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident sau o declaratie pe propria raspundere sau, , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Anexa 1).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertantii de la lotul 1: ultima situatie financiara (bilantul contabil) depusa, vizata si inregistrata laorganele competente (se va specifica dupa caz la sfarsitul anului precedent sau la 30 iunie).
Pentru ofertantii de la lotul 1: cifra de afaceri globala medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din Fisa de informatii generale, trebuie sa fie mai mare de 3.000.000 EURO, la cursul comunicat de BNR in ultima zi a anului de referinta. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
Pentru ofertantii de la lotul 1: lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100), stabilita pe baza datelor din ultima situatie financiara (bilantul contabil) depusa, vizata si inregistrata la organele competente.
Pentru ofertantii de la lotul 1: solvabilitatea patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100), stabilita pe baza datelor din ultima situatie financiara (bilantul contabil) depusa, vizata si inregistrata la organele competente. Se va prezenta un document din care sa reiasa valoarea acestui indicator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Fisa de informatii privind personalul angajat. In fisa vor apare toate centrele/punctele de lucru proprii cu adresa, numar de telefon si numele directorului. Acestea vor fi probate prin Certificatul constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul in care isi are sediul ofertantul, care include si sediile secundare. In cazul in care asigura furnizarea produselor si serviciilor aferente (instalare, servicii de reparare si intretinere in perioada de garantie, servicii suport) care fac obiectul prezentei licitatii prin contracte cu alte firme, ofertantul va prezenta obligatoriu lista cu aceste firme (nume firma, nr. de inregistrare in registrul comertului, sediu, numele directorului firmei, nr. de telefon) si cate o copie a contractelor respective, din care sa rezulte durata contractului si obligatia acelor firme de a asigura produsele/serviciile respective pe o perioada cel putin egala cu perioada de timp pe care se vor incheia contractele in baza prezentei licitatii.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. . In cazul in care se subcontracteaza 10% sau mai mult din valoarea contractului, ofertantul va prezenta o declaratie cu partea de contract care este realizata prin subcontractare, precum si fisele de informatii generale si privind personalul angajat pentru subcontractanti.Documente in termen de valabilitate, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
- Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
30%
Descriere:
3.
Disponibilitate de a asigura servicii postvanzare si asistenta tehnica
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 32 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria ONRC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 12:00
Locul: Sediul central al ONRC din B-dul Unirii 74, sect.3 Bucuresti, et. 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195283, Adresa internet (URL): http>//portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii 74, mezanin, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.0213190804, Email: [email protected], Fax: 0213160803, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2008 13:21