Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente informatice, software si harti satelitare si spectrale, echipamente pentru dotarea UIP


Anunt de participare numarul 140322/09.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Mai Mult Verde
Adresa postala: Str. Grigore Mora 33, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011886, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Hofer, Tel. +40 749882902, Email: [email protected], Fax: +40 318241021, Adresa internet (URL): www.maimultverde.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Asocia?ia MaiMultVerde
Adresa postala: Str. Logofat Luca Stroici nr. 57, et. 1, ap. 3, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020584, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 749882902, In atentia: Andreea Hoefer, Email: [email protected], Fax: +40 318241021, Adresa internet (URL): www.maimultverde.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Asocia?ia MaiMultVerde
Adresa postala: Str. Logofat Luca Stroici nr. 57, et. 1, ap. 3, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020584, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 749882902, In atentia: Andreea Hoefer, Email: [email protected], Fax: +40 318241021, Adresa internet (URL): www.maimultverde.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Asocia?ia MaiMultVerde
Adresa postala: Str. Logofat Luca Stroici nr. 57, et. 1, ap. 3, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020584, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 749882902, In atentia: Andreea Hoefer, Email: [email protected], Fax: +40 318241021, Adresa internet (URL): www.maimultverde.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asocia?ie organizata potrivit Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, cu modificarile ?i completarile ulterioare
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente informatice, software si harti satelitare si spectrale, echipamente pentru dotarea UIP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
Str. Logofat Luca Stroici nr. 57, et. 1, ap. 3, sector 2Cod NUTS RO321 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente informatice, software si harti satelitare si spectrale necesare intaririi capacitatii custodelui de gestionare a ariei protejate Deniz Tepe. Achizitia de echipamente (laptop, software antivirus, sistem de operare, calculator desktop, imprimanta multifunctionala color), in vederea organizarii, dotarii si functionarii Unitatii de Implementare a Proiectului ?Elaborarea Planului de Management Integrat al sitului Natura 2000 ROSPA0032, ROSCI0067 Deniz Tepe si al ariei naturale protejate de interes national Dealul Deniz Tepe (cod IV.70) si imbunatatirea gradului de constientizare publica privind importanta conservarii biodiversitatii?, SMIS-CSNR 36293 finan?at prin Programul Opera?ional Sectorial Mediu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48611000-4 - Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30220000-7-Echipament digital de cartografie (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Echipamente necesare custodelui in vederea intaririi capacitatii de gestionare a ariei protejate. Achizitia de echipamente informatice, software si harti satelitare si spectrale ?potrivit Caietului de sarcini.Valoarea estimata fara TVA 65.790 leiCalculator desktop - 1bucLicenta soft GIS - 1bucHarti satelitare si spectrale: 2bucLot 2 - Achizitia de echipamente pentru UIP (laptop, software antivirus, sistem de operare, calculator desktop, imprimanta multifunctionala color) ?potrivit Caietului de sarcini.Laptop - 1bucSoftware antivirus - 2bucSistem de operare - 2bucCalculator desktop -1bucImprimanta multifunctionala color - 1buc
Valoarea estimata fara TVA: 79, 244RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 1.315 lei (max 2% din valoarea estimata a lotului)Lot 2 260 lei (max 2% din valoarea estimata a lotului)Perioada de valabilitate a garan?iei va fi cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garan?iei de participare, potrivit prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 va fi ?prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta?.Daca garantia se va constitui prin virament bancar, plata se va face in contul Raiffeisen Bank, Sucursala Mosilor, cod IBAN IBAN: RO27RZBR 00000 600 100 61717Ofertantului ii revine obligatia de a se asigura ca garantia de participare, in cazul in care s-a ales varianta de virament bancar, va fi in contul mentionat pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Anexat modelul SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA pentru participare ? Formularul nr. 11.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul cod SMIS-CSNR 36293 finan?at prin Programul Opera?ional Sectorial Mediu.Plata furnizorului se va face in transe, potrivit contractului, in termen de 30 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorI. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 1 (Declara?ie privind eligibilitatea).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de asociat si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr.2.
Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat la o data anterioara, corelata cu termenul legal al scadentei de plata?i Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local la o data anterioara, corelata cu termenul legal al scadentei de plata.
(Daca plata acestor obligatii are scadenta legala lunar atunci documentul va fi emis pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele).
Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de asociat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;III.?Certificatul de participare cu oferta independenta? ? Formularul 3, conform Ordinului nr.314/2010. Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.
IV. Operatorul economic va prezenta ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?, Formularul 4. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de asociat si de tertul sustinator, daca este cazul (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din ordonanta de urgenta, autoritatea contractanta are obligatia de a preciza in documentatia de atribuire persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica - persoanele care aproba bugetul aferent achizi?iei in cauza.
V. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf.prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 5.
Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului.
Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)
In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea acestuia in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani trebuie sa fie cel pu?in egala cu:
Lot 1 ? 65.790lei.
Lot 2- 13.454 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a 1.
O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua/trei client contracte care au avut ca obiect furnizare de echipamente similare care sa insumeze o valoare egala cu cea a fiecarui lot in parte, astfel:
Lot 1 ? 65.790Lot 2- 13.454Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare.(In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
Cerinta 2.
Informatii privind subcontractantii/asocierea/sus?inatorul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Teodor Mitrana - Director ExecutivAndreea Hoefer - Manager ProiectMiruna Ralea - Responsabil Achizitii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Elaborarea Planului de Management Integrat al sitului Natura 2000 ROSPA0032, ROSCI0067 Deniz Tepe si al ariei naturale protejate de interes national Dealul Deniz Tepe (cod IV.70) si imbunatatirea gradului de constientizare publica privind importanta conservarii biodiversitatii?, SMIS-CSNR 36293
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Precizam ca pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia MaiMultVerde
Adresa postala: Str. Grigore Mora 33, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011886, Romania, Tel. +40 318241020, Email: [email protected], Fax: +40 318241021, Adresa internet (URL): www.maimultverde.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer