Licitatie Publica - Achizitia de echipamente IT
Anunt de participare numarul 145980/23.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR
Adresa postala: Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020362, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL GEANGU, Tel. +40 212121544, Email: [email protected], Fax: +40 212121544, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul a 59 unitati de invatamant din sectorul 2 Bucuresti si sediul DGAPI sectorul 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente IT pentru 59 unitati de invatamant din sectorul 2 Bucuresti. Servicii de instalare si revizie in perioada de garantie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30121200-5-Echipament de fotocopiere (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a contractului: Computer tip desktop -10 buc, Statii de lucru All-in-One- 118 buc, Imprimante laser- 59 buc, Imprimante laser- 2 buc, Multifunctionala tip 3- 2 buc, Multifunctionala tip 2 ? 1 buc, Multifunctionala tip 1 ? 5 buc. Servicii de instalare si revizie in perioada de garantie
Valoarea estimata fara TVA: 959, 677.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in valoare de 19.193, 54 lei cu valabilitate de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul DGAPI sector 2 in cazul constituirii garantiei de participare prin OP: in contul DGAPI, RO48TREZ7025006XXX000193, deschis la ATCPM Bucuresti sector 2. In situatia in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea DGAPI va fi utilizat modelul din Anexa 8. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. DGAPI are dreptul de a vira garantia de participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele sit: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valabilitate a ofertei, in conformitate cu legislatia in vigoare privind achizitia publica;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in conformitate cu prevederile legale d) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea pe fond a contestatiei, sau contestatorul renunta la contestatie, conf prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare. Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale aplicabile. Ofertantul invitat de DGAPI pentru incheierea contractului are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Aceasta se constituie prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie intocmit in conformitate cu prevederile art 86. alin (3) din HG 925/2006. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea DGAPI va fi utilizat modelul din Anexa 9.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006. In cazul depunerii unor oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;(Anexa 1) daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator; declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006. In cazul depunerii unor oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (Anexa 2) Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura In cazul depunerii unor oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (Anexa 3), ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? In cazul depunerii unor oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul) In cazul depunerii unor oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (Anexa 5). Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Directiei Generale pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar sector 2 sunt: Mihail Geangu? Director General, Popa Daniela Director Executiv Adjunct, Ciochirca Sorin Sef birou Informatica, Stoicescu Nicoleta inspector, Procopiu Alexandrina referent, Avrigeanu Marilena operator calculator , Popescu Aurel inspector, Mustata Mariana referent, MuszkopfAlfredJurist. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile prezentate in certificatul constatator vor fi valabile/actuale la data limita de depunere a ofertelor; In cazul in care comisia de evaluare constata ca ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat certificatul constatator in original/copie legalizata, se va solicita acestuia sa prezinte inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata. In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Se va prezenta fisa de informatii generale. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 959.677, 42 lei. Se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Fisa de informatii generale - Anexa 6. Se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 : O lista a principalelor livrari de produse de natura celor care fac obiectul contractului efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru a putea fi considerat calificat, ofertantii vor face dovada prin prezentarea de orice certificari /documente, ca au furnizat produse in ultimii 3 ani prin minim un contract maxim 2 contracte produse similare.
Se completeaza Anexa 7. Se depun copii de pe orice certificari /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului, care sa demonstreze indeplinirea cerintei.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Cerinta 2: Se va prezenta declaratie privind personalul tehnic de care dispune. Se completeaza anexa nr 14. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca asigura instalarea si reviziile conform cerintelor de garantie prevazute in caietul de sarcini prin minim 2 tehnicieni calificati. Pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare tehnician propus, care va efectua instalarea si revizia echipamentelor, ofertantul va prezenta: - CV pentru fiecare tehnician propus, in original, semnat pe fiecare pagina de tehnicianul propus si ofertant; - Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa ateste ca este calificat si poate efectua instalarea si revizia la echipamente respective.- Declaratie de disponibilitate a tehnicienilor propusi ? se va completa anexa 15. - Avand in vedere ca echipamentele vor beneficia de garantie si ca contactul de furnizare cuprinde si servicii de service aferente perioadei de garantie a produselor, ofertantul va prezenta documente prin care confirma/probeaza calificarea tehnicienilor propusi pentru instalare/punere in functiune/service echipamente.
Cerinta 3: Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre pentru urmatoarele echipamente: statie de lucru all-in-one si pentru computer tip desktop, iar pentru celelalte echipamente ofertate (imprimante si multifunctionale) se vor prezenta descrieri si fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru, conform art. 188 alin.1, lit e)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mostrele pentru statie de lucru all-in-one si pentru computer tip desktop se vor prezenta in ambalajul comercial. Mostrele se vor preda pe baza unui document de predare primire in care se vor consemna: denumirea echipamentului, cantitatea, elemente de identificare ale echipmentului. Mostrele vor avea fiecare mentiunea ?mostra pentru participarea la procedura de achizitie publica organizata de DGAPI? precum si semnatura si stampila aplicata pe ambalaj. Pentru celelalte echipamentele ofertate (imprimante si multifunctionale) se vor prezenta fise tehnice insotite de poze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Anexa 7. se depun copii de pe orice certificari /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului, care sa demonstreze indeplinirea cerintei.Se va prezenta declaratie privind personalul tehnic de care dispune. Se completeaza anexa nr 14. Se completeaza anexa 15.Mostrele pentru statie de lucru all-in-one si pentru computer tip desktop se vor prezenta in ambalajul comercial. Mostrele se vor preda pe baza unui document de predare primire in care se vor consemna: denumirea echipamentului, cantitatea, elemente de identificare ale echipmentului. Mostrele vor avea fiecare mentiunea ?mostra pentru participarea la procedura de achizitie publica organizata de DGAPI? precum si semnatura si stampila aplicata pe ambalaj. Pentru celelalte echipamentele ofertate (imprimante si multifunctionale) se vor prezenta fise tehnice insotite de poze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Da. Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: pretul ofertat, numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei, fara TVA, ofertat pentru intreaga cantitate de produse. Numarul rundelor de licitatie: 1 (una).Durata rundei de licitare: 1 zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2013 08:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2013 15:00
Locul: sediul dgapi sector 2 strada luigi galvani nr 20 sector 2 bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri ai comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofetantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admisibile, pe baza aplicarii criteriului pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta cu cel mai scazut pret, dintre ofertele admisibile. In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire (dupa desfasurarea fazei finale de licitatie electronica), comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art 256 indice 2 alin (1) lit a) din OUG nr 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGAPI SECTOR 2 COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: Str.Luigi Galvani, nr. 20, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 02036, Romania, Tel. +40 212121544, Email: [email protected], Fax: +40 212121544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2013 21:36