Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente medicale aferente proiectului ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Radauti", Cod SMIS 11022


Anunt de participare numarul 113336/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala:  str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  7254000, Romania, Punct(e) de contact:  AUREL OLAREAN, Tel. 0230 56 11 40, Email:  [email protected], Fax:  0230 56 47 03, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente medicale aferente proiectului ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Radauti", Cod SMIS 11022
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriu Spitalului Municipal Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, Radauti, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de echipamente medicale pentru dotarea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Radauti prin proiectul ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Radauti", Cod SMIS 11022
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona urmatoarele echipamente medicale si dotari:
- un computer tomograf 16 sliceuri ;
- un mamograf ;
- un ecograf Doppler color multifunctional;
- o trusa videoendoscopie digestiva cu accesorii ;
- doua electrocardiografe cu 6 canale ;
- un aparat radiodiagnostic ;
- o masa chirurgie generala ;
- un spirograf ;
- doua mese ginecologie ;
- un scaun ORL cu aspirator ;
- un electrocauter ORL ;
- un microscop ORL ;
- un laser terapeutic ;
- un electromiograf ;
- un holter monitorizare tensiune arteriala ;
- un holter monitorizare EKG ;
- un electrocardiograf dedicat testului de efort ;
- un electrocauter chirurgical ;
- usa placata cu 2, 5 mm PB dimensiune 135x210 cm ;
- usa placata cu 3, 0 mm PB dimensiune 135x210 cm ;
- usa placata cu 2, 0 mm PB dimensiune 135x210 cm ;
- vizor radiologie cu geam sticla din saruri de PB, echivalent Pb 2, 5 mm, S=0, 54 mp ;
- vizor radiologie cu geam sticla din saruri de PB, echivalent Pb 2, 0 mm, S=0, 25 mp ;
Valoarea estimata fara TVA: 4, 742, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 94.800 lei; garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (FEDR) 85%, Buget de stat 13%, Bugetul Local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, original sau copie legalizata;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, original sau copie legalizata;6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii?eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.7.Certificat constatator emis de ORC pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fiz. romane, original sau copie legalizata, care sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei;8.Persoane juridice/fiz. straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente ;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente;5.Ofertantul trebuie sa faca dovada accesului la resurse financiare reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pentru o perioada de 5 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 9.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de echipamente medicaledin ultimii 3 ani;2.Experienta similara pentru 3 contracte de furnizare de echipamente medicale, de aceeasi natura si complexitate, indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 3 ani;3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;5. Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ce poate fi desemnat pentru indeplinirea contractului;6. Curriculum Vitae, copii dupa atestate siautorizatii, copii dupa contracte individuale de munca / contracte de colaborare a personalului responsabil, pentru personalul responsabil;7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;8.Informatii privind asocierea;9.Certificat pentru sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent;11.Certificarea unui sistem de management al calitatii pentru dispozitive medicale in conformitate cu ISO 13485 sau echivalent;12.Certificarea unui sistem de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent;
13.Certificarea sistemului pentru managementul sanatatii si securitatii in munca - OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Dintre contractele prezentate ca experienta similara, cel putin valoarea unui contract, valoarea a doua contracte insumate, sau valoarea a maxim trei contracte insumate, sa fie de minim de 4.500.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 18504/20.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2011 11:00
Locul: Sala de sedinte, Primaria Municipiului Radauti, Str. Piata Unirii, nr.2, Radauti, Jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii operatorilor economice participanti, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 3-?Imbunatatirea infrastructurii sociale?; Domeniul major de interventie 3.1 ?Reabilitarea /modernizarea /echiparea infrastructurii serviciilor de sanatatate?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, organism competent pentrucaile de atac.
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare, nr.62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230-216321, Email:  [email protected], Fax:  0230-524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu de administratie publica locala
Adresa postala:  Str. Piata Unirii nr. 2-4, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  725400, Romania, Tel. 0230-561140, Email:  [email protected], Fax:  0230564703, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer