Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului:


Anunt de participare numarul 147109/10.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal " DR. AUREL TULBURE"
Adresa postala: Fagaras , Ghioceilor Nr. 1, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Demeter, Tel. +40 0268211665, In atentia: Cristina Demeter, Email: [email protected], Fax: +40 0268211665, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
STR. GHIOCEILOR , NR.1 FAGARAS, JUD BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 184, 700 si 5, 689, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual vor fi atribuite un nr maxim de 3 contracte subsecvente.Anual vor fi atribuite un nr maxim de 3 contracte subsecvente.Valoarea celui mai mare contract subsecvent: Lot 1:3.500.000 lei;Lot 2:1.500.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 184, 700 si 5, 689, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1:73288 lei (50% pentru IMM cf.L.346/2004)Lot 2:40500 lei (50% pentru IMM cf.L.346/2004)Echivalenta pentru garantiile de participare depuse in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. (1)Gar.de part.se constit. prin virament bancar sau prin instr. de garant. emis in cond. legii de o soc.banc.ori soc.asigurari, care se prezinta in original, valabila pt.o per.de 150 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. (2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. (3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de palta sau a unei file CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere ofertelor.Contul autoritatii contractante este .RO79TREZ1325006XXX001413 deschis la Trezoreria FAGARAS, cod fiscal .4384389Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat pe SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cf. Art.278 1*)In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: Lot 1:7.444, 40 lei; Lot 2:5.805 lei da xnu ?5% (2, 5% pentru IMM)din valoarea fara TVA a contractului subsecvent . Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Documentul se prezinta in original.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiii contactante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT.Lipsa acordarii finantarii de catre Ministerul Sanatatii si a Cons. Jud. Brasov prin Cons. Local Fagaras, da dreptul achizitorului de a nu semna contractele subsecvente.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul, privind neincadrarea in prevederile art. 181 cele de la lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006.3.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori si subcontractanti daca este cazul.EC. GHETEA LAUREAN CATALIN-PRESEDINTE , MEMBRU COMISIE EVALUARE;FLOREA CRISTINA - Director financiar contabil, (membru comisie evaluare);GRIGORITA CONSTANTIN - Director medical ( membru comisie evaluare)7.Informatii generale, in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele trebuie indeplinite, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul. a) Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/alte echivalente, cu viza in termen sau Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
c) Pentru persoane fizice/juridice straine se solicita Autorizatie de functionare pentru domeniul de activitate, cu viza in termen sau certificat constatator ORC si/sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu : Lot 1:7.000.000 lei
Lot 2:3.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta se justifica prin prezentarea, daca este cazul a raportului de audit, daca este cazul a raportului de cenzori, sau extrase de bilant, sau orice document care demonstreaza indeplinirea cerintei.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru toate loturi cifra de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza.Cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR: 2010 ? 4, 2099 lei2011 ? 4, 2379 lei2012 ? 4, 4560 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/subcontractanti trebuie sa cuprinda: specializarea acestuia/acestora, acordul acestuia/acestora si procentul de subcontratare. Cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR: 2010 ? 4, 2099 lei 2011 ? 4, 2379 lei 2012 ? 4, 4560 lei
Experienta similara: maxim 3 contracte in valoare cumulata de minim : Lot 1:3.500.000 lei Lot 2:1.500.000 lei Contractele prezentate ca experienta similara trebuie sa se incadreze intrun interval de timp care nu trebuie sa depaseasca 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor. Se prezinta certificatul/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani.
Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/subcontractanti trebuie sa cuprinda: specializarea acestuia/acestora, acordul acestuia/acestora si procentul de subcontratare. Cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR: 2010 ? 4, 2099 lei 2011 ? 4, 2379 lei 2012 ? 4, 4560 leiExperienta similara: maxim 3 contracte in valoare cumulata de minim : Lot 1:3.500.000 lei Lot 2:1.500.000 lei Contractele prezentate ca experienta similara trebuie sa se incadreze intrun interval de timp care nu trebuie sa depaseasca 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor. Se prezinta certificatul/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani.Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7106/11.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE-PROCEDURA ON LINE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc cu acelasi pret: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi, o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie. Acordul cadru incheiat va inceta de drept fara interventia instantei, inainte de ajungerea la termen -prin incheierea de catre Ministerul Sanatatii a unui Acord cadru , in numele ?Spitalului Municipal ?Dr.A. Tulbure?pentru produse prezente in anexa acordului cadru cu nr.__________, in urma licitatiei nationale organizata de catre Ministerul Sanatatii, in calitate de unitate de achizitii publice centralizata, in conformitate cu prevederile OUG 71/20.11.2012 si a Ordinului 1292/18.12.2012 ; Contractele subsecvente se vor incheia doar daca va exista finantare din partea Ministerului Sanatatii, a Consiliului Judetean Brasov respectiv Consiliul Local Fagaras pentru indeplinirea lor .Prin inscriere la procedura de achizitie publica concretizata prin depunerea ofertei, ofertantul accepta conditiile impuse de autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL ?DR.A.TULBURE? FAGARAS
Adresa postala: STR. GHIOCEILOR, NR.1, Localitatea: FAGARAS, Cod postal: 505200, Romania, Tel. +40 0268211665, Fax: +40 0268211665, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2013 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer