Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testare si instruire a personalului


Anunt de participare numarul 147912/14.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Copii Brasov
Adresa postala: Str. Nicopole, nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500063, Romania, Punct(e) de contact: Sabadusi Monica, Tel. +40 0268415130, Email: [email protected], Fax: +40 0268418988, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testare si instruire a personalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Copii Brasov, str. Nicopole, nr. 45
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 750 si 2, 632, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual vor fi atribuite un nr maxim de 3 contracte subsecvente, in functie de fondurile bugetare alocate. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1.000.000 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testare si instruire a personalului. Echipamentele ce fac obiectul prezentei achizitii, precum si serviciile aferente sunt prevazute in caietul de sarcini atasat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51400000-6-Servicii de instalare de echipament medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe parcursul derularii acordului-cadru: 4 ? 33 echipamente (conform caietului de sarcini).
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: 1 ? 10 echipamente medicale (conform caietului de sarcini).
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza a fi semnat este de 1.000.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 750 si 2, 632, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 26.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModalitatea de constituire: modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de palta sau a unei file CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data de deschiderii ofertelor. Contul autoritatii contractante este RO86TREZ1315041XXX000278 deschis la Trezoreria Brasov, cod fiscal 4317738.Note: 1.IMM cf.L.346/2004 pot constitui 50% din cuantumul solicitat;2.Garantia se prezinta in original;3.Garantia trebuie sa fie irevocabila;4.Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita in alta moneda este cursul BNR leu/alta valuta din data publicarii anun?ului de participare in SEAP;5.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.6.Este recomandabil ca garantia de participaresa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania;7.Situatiile in care se va retine garantia de participare integral sunt reglementate de art. 87 din HG nr. 925/2006, iar partial de art. 2781 din OUG nr. 34/2006 (respectiv 6.412, 50 lei). Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent fara TVA. - pentru contractele subsecvente care se incadreaza in conditiile art. 89 din HG nr.925/2006.?Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Documentul se prezinta in original. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiii contactante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.Note: 1.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2.Este recomandabil ca garan?ia de participaresa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.Nota: Lipsa acordarii finantarii de catre Ministerul Sanatatii si a Cons. Jud. Brasov, da dreptul achizitorului de a nu semna contractele subsecvente.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.(Model Formular nr. 2)
Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asocierii, precum si de tertul/tertii sustinatori daca exista.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1), d) ?i e) din OUG 34/2006. (Model Formular nr. 3)
Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asocierii, precum si de tertul/tertii sustinatori daca exista ? ter?ii vor da declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) ?i d)din OUG 34/2006.
3.Certificate fiscale: a)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;b) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Note: 1)In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011
2)Certificatele pot fi prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
3)In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asocierii.
4.Pezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?conform Ordinului nr.314/2010.
Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asocierii. (Model Formular nr. 4)
5.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din OUG 34/2006? care se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca exista. (Model Formular nr. 5)
Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asocierii.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1)Dr. Muntean Liviu - Manager, 2)Ec. Popa Mariana - Director Financiar-Contabil, 3)Dr. Albean Ilie Marcel - Director Medical, 4)Ec. Sabadusi Monica - Sef Serv. Aprovizionare.
6.Informatii generale (Model Formular nr. 6). In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei. In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele trebuie indeplinite, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
Nota generala: Raportarea valabilitatii documentelor se facela data limita de depunere a ofertelor, cu exceptia certificatelor fiscale. 1.Prezentarea certificatului constatator
Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (O.N.R.C.) din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului precum si obiectul de activitate autorizat corespunzator obiectului procedurii de achizitie publica (conf. Legii nr. 359/2004).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/alte echivalente, cu viza in termen sau Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate autorizat corespunzator obiectului procedurii de achizitie publica (conf. Legii nr. 359/2004).. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoane fizice/juridice straine: Autorizatie de functionare pentru domeniul de activitate, cu viza in termen sau certificat constatator ORC si/sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.
Note:
1)Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?.
2)Informatiile cuprinse in certificate acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale. (valabil la data limita de depunere a ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru dovederirea nivelului solicitat ofertantul va prezenta o declaratie privind CA medie globala ((Model Formular nr. 7) din ultimii 3 ani insotita de raportul de audit, daca este cazul a raportului de cenzori sau extrase de bilant sau orice document care demonstreaza indeplinirea cerintei.Nota: In cazul in care CA este exprimata in alta valuta decat leu, echivalenta se va face avand in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea listei principalelor livrari de produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri, efectuate in ultimii 3 ani. (cei 3 ani se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor) (Model Formulare nr. 8-9)
2.Daca serviciile aferente contractului vor fi subcontractate, se va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/subcontractanti care trebuie sa cuprinda: procentul de subcontratare si datele de recunoattere ale subcontractantilor propusi. (Model Formular nr. 11)
3.Prezentarea declaratiei prin care ofertantul se angajeaza ca va asigura personalul necesar pentru indeplinirea acordului-cadru care trebuie sa asigure: transportul, manipularea, amplasarea pe pozitie, montajul, punerea in functiune, testare, instruirea personalului si service-ul in perioada de garantie a produselor.
4.Prezentarea declaratiei prin care ofertantul se angajeaza ca va asigura toate utilajele, echipamentele, sculele etc. necesare pentru indeplinirea acordului-cadru, respectiv: transportul la locul de utilizare a produselor, precum si de a asigura toate utilajele, instalatiile, echipamentele si sculele necesare pentru montarea si punerea in functiune la locul de utilizare a echipamentelor ce fac obiectul acordului-cadru.
5.Prezentarea de certificate/documente care sa ateste conformitatea produselor, respectiv faptul ca echipamentele respecta normele europene de siguranta si calitate si/ sau standardele/ reglementarile europene in domeniul medical. In acest sens va depune orice document relevant, de exemplu, certificate marca CE / declaratie de conformitate CE emisa de producator.
Nota generala: Raportarea valabilitatii documentelor se facela data limita de depunere a ofertelor.
Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Certificat ISO 13485 sau echivalent
Note: 1.Raportarea valabilitatii certificatului se facela data limita de depunere a ofertelor;
2.In cazul asocierii fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte ISO 9001 siIso 13485 sau echivalent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prezentarea listei principalelor livrari de produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri, efectuate in ultimii 3 ani. (cei 3 ani se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor) (Model Formulare nr. 8-9)2.Daca serviciile aferente contractului vor fi subcontractate, se va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/subcontractanti care trebuie sa cuprinda: procentul de subcontratare si datele de recunoattere ale subcontractantilor propusi. (Model Formular nr. 11)3.Prezentarea declaratiei prin care ofertantul se angajeaza ca va asigura personalul necesar pentru indeplinirea acordului-cadru care trebuie sa asigure: transportul, manipularea, amplasarea pe pozitie, montajul, punerea in functiune, testare, instruirea personalului si service-ul in perioada de garantie a produselor.4.Prezentarea declaratiei prin care ofertantul se angajeaza ca va asigura toate utilajele, echipamentele, sculele etc. necesare pentru indeplinirea acordului-cadru, respectiv: transportul la locul de utilizare a produselor, precum si de a asigura toate utilajele, instalatiile, echipamentele si sculele necesare pentru montarea si punerea in functiune la locul de utilizare a echipamentelor ce fac obiectul acordului-cadru.5.Prezentarea de certificate/documente care sa ateste conformitatea produselor, respectiv faptul ca echipamentele respecta normele europene de siguranta si calitate si/ sau standardele/ reglementarile europene in domeniul medical. In acest sens va depune orice document relevant, de exemplu, certificate marca CE / declaratie de conformitate CE emisa de producator.Nota generala: Raportarea valabilitatii documentelor se facela data limita de depunere a ofertelor.Certificat ISO 9001 sau echivalent.Certificat ISO 13485 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2014 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2014 09:00
Locul: Spitalul Clinic de Copii Brasov, str. Nicopole nr. 45, Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor, iar oferta cu cel mai scazut pret va fi desemnata castigatoare.Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conformart. 2562 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Copii Brasov
Adresa postala: str. Nicopole, nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500063, Romania, Tel. +40 0268415130, Email: [email protected], Fax: +40 0268418988
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer