Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente medicale,inclusiv montaj,punere in functiune,testarea si instruirea personalului


Anunt de participare numarul 146667/19.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov
Adresa postala: Str. Prundului nr.7-9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500123, Romania, Punct(e) de contact: Jr.Luminita Marcu, Tel. +40 268511481, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 268511484/+40 268410205, Adresa internet (URL): www.spnbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital de Psihiatrie si Neurologie Brasov, str.Prundului nr.7-9, jud.Brasov, cod postal 500123
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 168, 250 si 6, 381, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual vor fi atribuite un numar maxim de 3 contracte subsecvente.Valoarea celui mai mare contract subsecvent :2500000lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente medicale, incluusiv montaj, punere in functiune, testare si instruirea personalului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini pentru acordul cadru si pentru contractul subsecvent, sunt prezentate in anexa contractului subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 168, 250 si 6, 381, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 60000lei(50% pentruIMM cf.L 346/2004).Cursul de referinta considerat pentru echivalenta GP depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data de anterioara datei limita de depunere a ofert.cu 3zile.Perioada de valab. a GP. este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).GP se constituie prin: instr.de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de o societ.de asigurari, care se prezinta in original in cuantum si ptr.perioada prevazuta, prin virament bancar(OP vizat de banca), cont Trez.RO30TREZ1315006XXX011475, Trez.Bv, cod fiscal 4317770.Conf.art.86-88 din HG925/2006 modificata de Hot.834/2009.In cazul in care GP se constituie prin Scrisoare de garantie bancara se va folosi modelul anexat(formular 19).Dovada GP se va prez.pana la desch.ofertei in plic separate si marcat corespunzator, si se prinde de plicul exterior.Aut.contr.are dreptul de a vira GP in bugetul propriu, in conditiile art.87 dinHG925/2006 modif.de Hot.834/2009.4. In conditiile art.278 din O.U.G. 34/2006 indice (1) in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia ca nefondatase va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.198, 09 lei( 50% pentru IMM cf. L.346/2004, respectiv 4.099, 04 lei ). 10%(50% pentru IMM )din valoarea fara TVA a contr.de furnizare. Modul de constituire a garantiei de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari care devine anexa la contract.( documentul se prezinta in original).prin scrisoare de garantie bancara ( fiind valabila pe toata perioada derularii contractului) conform formular nr.18 din sectiunea Formulare.prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor H.G.nr.1045/2011.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiii contactante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ? completarea formularului 1; incadrare in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; in cazul depunerii unei oferte commune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completarea si prezentarea formularului 2 in cazuldepunerii unei oferte commune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 ? completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordant cu regulile de concurenta ? in cazul depunerii unei oferte commune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei - completarea si prezentarea formularului 3;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Manager Grigoriu Ioan Alexandru, Dir.Medical Marceanu Manuela, Dir.Fin.Contab. Burs Elisabeta, Consilier Juridic Andreea Szilagyi, Sef Birou Achizitii Marcu Luminita, Economist Gyorgy Szekely, Sef Birou Financiar Pop Aurelia, Referent specialitate Zaharie Cornelia, Medic Sef Sectie Soare Cornelia Lidia, Medic Sef Laborator Colceriu Monica, Medic primar Coman Dumitrescu Elena, Expert extern cooptat Badic Daniel-Mihail ) este exclus din procedura de atribuire, in cazul depunerii unei oferte commune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul ? completarea si prezentarea formularului 4;
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
Informatii generale, in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele trebuie indeplinite, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
Documente care atesta statutul de IMM ( pentru a se beneficia de prevederile art.16 din Legea nr.346/2004) Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/alte echivalente, cu viza in termen sau Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota : Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata in cazul in care acesta nu a fost prezentat la sedinta de deschidere.
Pentru persoane fizice/juridice straine se solicita Autorizatie de functionare pentru domeniul de activitate, cu viza in termen sau certificat constatator ORC si/sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 5000000 lei.Cerinta se justifica prin prezentarea, daca este cazul a raportului de audit, daca este cazul a raportului de cenzori, sau extrase de bilant, sau orice document care demonstreaza indeplinirea cerintei.
In cazul in care un operator economic depune oferta, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru care oferteaza. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei mentionam faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte. Se va completa Fisa de informatii generale (Formular nr.5 si Formular nr.6)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu :5000000lei. Cerinta se justifica prin prezentarea, daca este cazul a raportului de audit, daca este cazul a raportului de cenzori, sau extrase de bilant, sau orice document care demonstreaza indeplinirea cerintei.In cazul in care un operator economic depune oferta, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru care oferteaza. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei mentionam faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte. Se va completa Fisa de informatii generale (Formular nr.5 si Formular nr.6)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani(formular nr.7 si formular nr.8)
-Experienta similara: maxim 3 contracte in valoare cumulata de minim :2.500.000 lei
Contractele prezentate ca experienta similara trebuie sa se incadreze intrun interval de timp care nu trebuie sa depaseasca 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor.Se prezinta certificatul/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar(Formular nr.9)
-Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/subcontractanti trebuie sa cuprinda: specializarea acestuia/acestora, acordul acestuia/acestora si procentul de subcontratare.(Formular nr.10)
Certificatul ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani(formular nr.7 si formular nr.8)-Experienta similara: maxim 3 contracte in valoare cumulata de minim :2.500.000 leiContractele prezentate ca experienta similara trebuie sa se incadreze intrun interval de timp care nu trebuie sa depaseasca 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor.Se prezinta certificatul/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.(Formular nr.9). Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.-Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/subcontractanti trebuie sa cuprinda: specializarea acestuia/acestora, acordul acestuia/acestora si procentul de subcontratare( Formular nr.10)- Ofertantul va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabila la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) in cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei fara TVA;b) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: ? ofertantii pot vedea numarul de participant inscrisi la licitatie?. Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (email) inregistrata in sistem caadresa de contact.c) Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi ( 24 ore). Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.d) Dupa runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, prin fax la nr. indicat in Sectiunea I, in termen de 24 ore, formularul de oferta financiara cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2013 10:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov Str. Prundului Nr. 7 - 9 Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor, iar oferta cu cel mai scazut pret va fi desemnata castigatoare.Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala. Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Autoritatea contractanta are obligatia de a incheia contractele de furnizare in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se va completa in conformitate cu art.256 indice 2 din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital de Psihiarie si Neurologie Brasov - Birou Achizitii Publice, Compartiment Juridic
Adresa postala: Str.Prundului nr.7-9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500120, Romania, Tel. +40 268511481, Email: [email protected], Fax: +40 268511484 /+40 268410205, Adresa internet (URL): www.spnbrasov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer