Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente pentru buna desfasurare a activitatii Autoritatii de Certificare si Plata


Anunt de participare numarul 91140/19.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd.MirceaVoda nr. 44, bloc M17, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel.+40 21 302 52 95, In atentia: Alexandra Dabu, Expert Serviciul de Implementare, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente pentru buna desfasurare a activitatii Autoritatii de Certificare si Plata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Contract de livrare de produse
Achizitia de echipamente pentru buna desfasurare a activitatii Autoritatii de Certificare si Plata
Obiectivul general urmarit este furnizarea de echipamente IT pentru buna desfasurare a activitatii Autoritatii de Certificare si Plata in vederea imbunatatirii calitatii si eficientei activitatiiprocesului de absorbtie al fondurilor europene nerambursabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32332300-2-Aparate de inregistrare a sunetelor (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi livrate urmatoarele echipamente IT: - Computere personale (CPV 30213000-5) 70 buc.
- Computere portabile (laptop) (CPV 30213100-6) 20 buc.
- Imprimante laser (CPV 30232110 8) 20 buc.
- Videoproiectoare (CPV 38652120-7) 2 buc.
- Aparate de inregistrare a sunetelor (reportofon digital) (CPV 32332300-2) 2 buc.
- Unitati de memorie (HDD extern) (CPV 302331002) 7 buc.
- Dispozitive de stocare cu memorie flash(CPV 30233180-6) 70 buc.
- Camere digitale (CPV 386516009) 2 buc.
- Etichete autocolante (CPV 30192800-9) 192 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 740, 346RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3.000 lei, echivalentul a 699, 12 euro.Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului de achizitie publica, in lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de Stat.Modalitati de plata : Plata se va face in LEI, in cont deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti (ATCPMB).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare.Subcontractarea va fi permisa.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. (Formularul 13)
ATENTIE: ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
1. Declaratii privind calitatea de participant la procedura;2. Declaratii privind eligibilitatea;
3. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de calificare vor fi aplicate ofertantilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Media rezultatelor nete ale exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de calificare prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva2.2.1.2 Sa fie de cel putin echivalentul in lei, a 200.000 euro.Valorile vor fi exprimate in moneda nationala si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv - 2006, 2007, 2008 (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.donode=2018794).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de calificare vor fi aplicate ofertantilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de calificare prevazute la punctele 2.3.1.1 va cauza excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1 Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 3 proiecte de livrare de produse (echipamente IT), la care participarea acestuia sa fie in valoare cumulata de cel putin echivalentul in lei, a 70.000 euro.Valoarea in euro a proiectelor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv. (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.donode=2018794)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 11:00
Locul: Ministerul Finantelor Publice Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 4021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.4 021 319.51.76, Fax: -, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4 021 302 52 96, Email: [email protected], Fax: +4021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.poat.ro, www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2009 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer