Licitatie Publica - ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE PENTRU COLECTAREA DESEURILOR IN JUDETUL GIURGIU
Anunt de participare numarul 129516/02.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Pana, Tel. 0372462635, In atentia: Florentina Dragomir, Email: [email protected], Fax: 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE PENTRU COLECTAREA DESEURILOR IN JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea echipamentelorpentru colectarea deseurilor in judetul Giurgiu
- Containere pentru colectare deseuri mixte in zona urbana, V = 1100 l ? 667 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri mixte in zona urbana, V = 120 l ? 16.320 buc.;
- Containere (pubele) pentru colectare deseuri organice V = 240 l ? 200 buc.;
- Containere (pubele) pentru colectare deseuri organice V = 120 l ? 4.896 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri hartie V = 660 l ? 863 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri din sticla V = 1, 5 mc ? 355 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri mixte, in zona rurala, V = 1100 l ? 2.630 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri V = 1100 l, pentru CMID Fratesti ? 10 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
44613000-0-Containere de mari dimensiuni (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea echipamentelorpentru colectarea deseurilor in judetul Giurgiu
- Containere pentru colectare deseuri mixte in zona urbana, V = 1100 l ? 667 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri mixte in zona urbana, V = 120 l ? 16.320 buc.;
- Containere (pubele) pentru colectare deseuri organice V = 240 l ? 200 buc.;
- Containere (pubele) pentru colectare deseuri organice V = 120 l ? 4.896 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri hartie V = 660 l ? 863 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri din sticla V = 1, 5 mc ? 355 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri mixte, in zona rurala, V = 1100 l ? 2.630 buc.;
- Containere pentru colectare deseuri V = 1100 l, pentru CMID Fratesti ? 10 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 339, 173RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 200.000 lei; Garantie buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene prin Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013 si Bugetul propriu al judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1; - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 emis deANRMAP; - Declaratie privind eligibilitatea; - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/ 2006; - certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;
- certificat fiscal privind taxele si impozitele locale; - Cazier fiscal al companiei; Certificat de atestare a taxelor la Fondul de mediu; Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul;
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS); - Cazier fiscal al companiei (pentru statele unde e aplicabil); -Certificat de atestare a taxelor la Fondul de mediu(pentru statele unde e aplicabil); - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, dupa data de 22.09.2011 sau echivalent;
- Cazier judiciar al companiei; Persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire
- bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in valoare de minim 20.000.000 lei(echivalentul a 4.742.708 euro; - curs de referinta lei/euro: 4, 2170)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire
- Declaratie privind principalele furnizari de bunuri similare livrate in ultimii 3 ani; -copii dupa contracte, recomandari/certificari si alte documente ale contractului; - Declaratie privind lista subcontractantilor/asociatilor si specializarea acestora (daca este cazul);
- acordurile de subcontractare/asociere (daca este cazul); - Certificari privind Sistemul de Management al Calitatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1(unu) - maxim 3 (trei) contracte care sa dovedeasca ca au fost livrate produse similare a caror valoare cumulata sa depaseasca 9.700.000 lei echivalentul a 2.300.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica vor fi invitati operatorii economici care au avut oferte admisibile - imbunatatirea ofertelor se va realiza imtr-o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2011 11:00
Locul: Municipiul Giurgiu, sediul Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, etaj II, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SOLIDEINJUDETUL GIURGIU"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0372462611, Email: [email protected], Fax: 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 19:18