Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente pentru proiectul transfrontalier cu acronimul GYULA-ARAD-MED


Anunt de participare numarul 132353/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENIY KAROLY, NR.2-4, ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 0257211233, Email: [email protected], Fax: +40 0257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente pentru proiectul transfrontalier cu acronimul GYULA-ARAD-MED
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Andreniy Karolly, nr.2-4
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente pentru proiectul transfrontalier cu acronimul GYULA-ARAD-MED
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48180000-3-Pachete software pentru uz medical (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 653, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 6533 eurogarantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE: PROGRAM TRANSFRONTALIER HURO 0802-021
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G.34/2006
Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.G.34/2006
Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta
Certificate constatatoare prezentate in copie ?conform cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ofertelor prezentat in copie si semnat pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completata potrivit modelului din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 700.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si resursele umane-Ofert isi vor asuma resp indepl contr potrivit solic din doc de atrib acestia avand obl de a prez o decl pe prop rasp privind resursele tehn si res umane pe care le detine si din care sa reiasa capacitatea acestora de a indepl oblig fata de autorit contractanta pot cerintelor din Caie de sarc
Doc pri capac de indeplinire a ofertei-Doc just emise de Of Roman pentru Drepturile de Autor ce atesta existenta drept de propr intelectuala atat asupra programelor informatice ofertate, cat si asupra manualelor de prezentare a acestora, in conformitate cu Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe-Autorizatie emisa de C N de Formare Profesionala a Adultilor ce atesta capac of de a furniza servicii de instruire pentru programele ofertate, in conformitate cu Legea 132/1999 republicata, privind infiintarea si functionarea Consiliului National de Formare Profesionala a Adultilor si cu OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, republicata-Diplome de formatori pentru cel putin 3 angajati in cadrul organizatiei ofertante emise de Furnizori de formare profesionala autorizati de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor, in conformitate cu OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, republicata. Pentru acestia se depun documente justificative ce atesta vechimea in munca la organizatia ofertanta de cel putin un an.-Autorizatie din partea unui furnizor de servicii de comunicatie prin satelit, in conformitate cu Directiva 93/83/CEE. In autorizatie este specificat faptul ca ofertantul este agreat de catre furnizor. Autorizatia nu trebuie sa fie mai veche de 30 de zile si sa fie valabila 24 de luni. Furnizorul de serviciu de comunicatie prin satelit trebuie sa fie un operator autorizat de autoritatile competente atat de pe teritoriul Romaniei, cat si al Ungariei, punand la dispozitia ofertantului o copie a autorizatiei/licentei in acest sens.
Experienta similara-Pentru Experienta similara se va prezenta cel putin o recomandare.Stansarde de asigurare a calitatiiSR-EN-ISO 9001:2001/2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Anderniy Karolly, nr.2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal al oferntului sau un imputernicit al acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prgram transfrontalier HURO 0820021: Titlul Proiectului ?Vindecare fara granite in aria Cris ? Mures ? Stabilirea fondului comun de vindecare in judetele AradsiBekes in domeniul sanatatii?Acronim GYULA- ARAD -MED
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Prgram transfrontalier HURO 0820021)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: Str. Andreniy Karolly, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Tel. +40 0257211233, Email: [email protected], Fax: +40 0257211233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer