Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente pentru proiectul transfrontalier cu acronimul GYULA-ARAD-MED Vindecare fara granite in aria Cris ? Mures ? Stabilirea fondului comun de vindecare in judetele Arad si Bekes in domeniul sanatatii


Anunt de participare numarul 136005/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Tel. +40 257211233, In atentia: IOAN GRAT, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate Sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente pentru proiectul transfrontalier cu acronimul GYULA-ARAD-MEDVindecare fara granite in aria Cris ? Mures ? Stabilirea fondului comun de vindecare in judetele AradsiBekes in domeniul sanatatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Andrenyi Karoly, nr.2-4, Arad, jud Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente pentru proiectul transfrontalier cu acronimul GYULA-ARAD-MEDVindecare fara granite in aria Cris ? Mures ? Stabilirea fondului comun de vindecare in judetele AradsiBekes in domeniul sanatatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48180000-3-Pachete software pentru uz medical (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72211000-7-Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 526, 855EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participarea este 5269 EURO ( 2634.50 Euro pentru I.M.M. - uri - cf. Legii 346/14.07.2004)Perioada de valabilitate a garantiilor pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: garantiile pentru participare se vor constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus. In situatia in care operatorul economic constituiegarantia sub forma de scrisoare de garantie bancara, prezentata in original, emisa in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, aceasta va fi intocmita conform modelului ?scrisoarea de garantie bancara pentru participare? (Formularul F.10a) prezentat in fisierul ?Modele de formulare?.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul Spitalui\lui Clinic Judetean de Urgrnta Arad - deschis BANCA TRANSILVANIA SUCURSALA ARAD nrRO 85BTRL 00204202R9571600 cod fiscal 3519879.Dovada , scrisoarea (scrisorile) de garantie bancara de participare la procedura de achizitie va fi emisa in favoarea autoritatii contractante si va fi prezentata obligatoriu in original, intr-un plic separat, cel mai tarziu la sedinta de deschidere a ofertei, LA VEDERE.Modalitati de retinere conf art 278'1 din OUG 34/2006Cursul Euro fata de care se va intocmi oferta financiara este cursul Euro stabilit de BNR cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor Garantia de buna executie este de 5 % din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.(2, 5 % pentru I.M.M. ? uri - cf. Legii 346/14.07.2004).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: -instrument de garantare, care se va prezenta autoritatii contractante, inoriginal, inainte de semnarea contractului. Modelul formularului este cel prezentat in fisierul ? Modele de formulare" (Formularul F 13).Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi valabila 30 de zile peste data valabilitatii contractului.- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf. art. 90 alin (3) din HGR 925/2006 actualizata. Modul deeliberare/restituire al garantiei de buna executie: - in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la aceadata pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare nerambursabile (HURO 802-021) stabilirea fondului comun de vindecare in judetele Arad si Bekes in domeniul sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul (Formularul F.1) prezentat in fisierul ?Modele de
formulare?, cu valabilitate egala cu cea a ofertei, respectiv 90 zile
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G.34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul (Formularul F.2) prezentat in fisierul ?Modele
de formulare?.
3)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006
Ceinta obligatorie: prezentarea Formularului F.3 - din fisierul ?Modele de formulare?.
Nota: mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu- Manager; Ec. Nicolina Popa
? Director financiar contabil: Dr.Bogdan Totolici-Manager Proiect;Dr.Carmen Neamtu-Expert pe probleme de finantare a serviciilor medicale ;
Ec.Ioan Grat-Birou Achizitii publice
Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la
procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
4)Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta
Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului F.4 - din fisierul ?Modele de formulare?.
Se solicita conform Ordinului ANRMAP nr.314/20.10.2010
5)Certificate constatatoare prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a
impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel:
a) pentru candidatii din tara:
- certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate
de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).
b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara
in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 5), lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie
pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie
autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest
sens.
Documentele de la pct. 5) vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul si vor prezenta situatia datoriilor scandente in
luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertele vor fi considerate inacceptabile conform art.36.alin.(1) lit b) din HG 925/2006 pentru ofertantii care se afla intr-una din situatiile
prevazute la a rt 180 si 181 , care inregistreaza datorii privind plata impozitelor si a taxelor locale sau la bugetul de stat(cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in docmeniu in conformitate cu art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP), precum si ofertantii
care nu respecta prevederile art.46 din OUG 34/2006 , cu modificarie si completarile ulterioare Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de catre ORC de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / O N R C cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte urmatoarele :
- Obiectul de activitate al respectivului operator economic trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatulconstatator emis de ONRC
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
- asociatii societatiiPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din
punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii
nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica
straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain
este rezident.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul
loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constator in original sau copia legalizata a acestuia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , din care sa rezulte o
cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anide
min.700.000 Euro
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput
activitatea economica de mai putin de trei ani, cifra de afaceri se
va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Cursul LEI/EURO este cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si resursele umaneOfertantii isi vor asuma responsabilitatea indeplinirii contractului potrivit solicitarilor din documentatia de atribuire acestia avand obligatia de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si resursele umane pe care le detine si din care sa reiasa capacitatea acestora de a indeplini obligatiile fata de autoritatea contractanta potrivit cerintelor din Caietul de sarcini conform modeluluidin cadrul documentatiei de atribuire, precum si prezentarea modului de organizare a controlului tehnic decalitate
Documente privind capacitatea de indeplinire a oferteiSe solicita detinerea licientei si prezentarea de manuale de instruire actualizate de catre ofertanti pentru toate produsele de tip software ofertate
Experienta similara care sa cuprinda: 1) o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; conf. art.188, alin1 lit.a) din OUG 34/2006 actalizata2) cel putin o recomandare.
Sistem de asigurare a calitatii SR-EN-ISO 9001:2001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4992/2103.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 10:00
Locul: Spiatalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Andreny Karoly nr.2-4 Arad, Jud Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de licitatie-reprezentatntii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program tranfrontalier HURO 0802-021Titlu proiect: Vindecare fara granite in aria Cris Mures-Stabilirea fondului comin de vindecare in judetele Arad si Bekes in domeniul sanatatiiAcronim" GYULA-ARAD-MED"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program tranfrontalier HURO 0802-021)
VI.3) Alte informatii
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: DACA ESTE CAZUL: ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii, completatapotrivit modelului prezentat in fisierul "Modele de formulare" (Formularul F.6) inainte de incheierea contractului . Ofertantul declarat castigatorva prezenta acordurile de subcontractare incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, la data semnarii contractului potrivit modelului(Formularul F.7) prezentat in fisierul "Modele de formulare".Nota: Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitiepublica. Pe parcursul derularii contractului , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptulautoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau propunerii financiareinitiale (art. 96, alin 1 si 2 din H.G. nr. 925/2006).In cazul asocierilor, documentele de calificare de la pct. III 2.1.a, , pct. III 2.1. b, pct. III 2.3.b vor fi prezentate de catrefiecare din membrii asociatiei, iar documentele de la pct. III 2.2 si pct. III.2.3.a vor fi prezentate pentru tot grupul asociat. Asocierea va fidemonstrata prin prezentarea unui acord de asociere, completat conform modelului (Formularul F. 10) prezentat in fisierul "Modele deformulare".In cazul asocierilor, pentru a beneficia de statutul I.M.M. noua entitate trebuie sa se incadreze ca numar de angajati si cifra de afaceri inprevederile Legii 346/2004.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: Str. Andrenyi Karoly, nr.2-4, Arad, Jud. Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310000, Romania, Tel. +40 257211233, Fax: +40 257211233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer