Licitatie Publica - Achizitia de echipamente si implementarea la cheie a unui sistem contorizare inteligenta (Smart metering)
Anunt de participare (utilitati) numarul 145128/24.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr 146 -150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: E.ON Tg-Mures, P-ta Trandafirilor, nr.17, Tel. +40 0365403674, In atentia: Departament Achizitii Retea, Email: [email protected], Fax: +40 0365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: P-ta Trandafrilor, nr. 17, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii Retea, Tel. +40 365403674, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie cu capital majoritat privat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de echipamente si implementarea la cheie a unui sistem contorizare inteligenta (Smart metering)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aria de activitate a E.ON Moldova Distributie SA, judetele : Iasi, Neamt, Bacau, Vaslui, Suceava, Botosani.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 391, 868 si 27, 848, 882EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea primului ctr.subsecvent se va face concomitent cu atribuirea acordului cadru cu valabilitate 24 luni.Criteriul de atribuire la reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru, oferta cea mai avantajoasa. Se va transmite invit.cf.preved.legale.Val. celui mai mare ctr.subsecvent este de 21.513.148 euro.Cant.ce ar putea fi solicitate pe parcursul derularii ac.cadru: conf. Anexei 1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente si implementarea la cheie aunui sistem contorizare inteligenta (Smart metering).
Realizarea obiectului de achizitie consta in achizitia de: -Contoare monofazate PLC;
-Contoare trifazatein montaj direct PLC;
-Contoare trifazate in montaj semidirect ;
-Concentratoare PLC si toate accesoriile si materialele necesare instalarii in PT (inclusiv antene, conectica);
-InfrastructuraHW ? IT punct central dimensionat pentru app. 600.000 contoare;
-Infrastructura SW ?IT(aplicatie, licente) ? Aplicatia va fi dimensionata pentru sustinerea a cel putin 1, 4 mil. de contoare;
-Licente (Nr. de licente ofertate va fi corespunzator dimensiunii pilotului);
-Instalarea (inclusiv demontarea contoarelorexistente), parametrizarea si punerea in functiune a contoarelor inteligente in locurile de consum cat si asigurarea caii de comunicatie bidirectionale prin PLC (contor-concentrator) inclusiv remedierea in teren a indisponibilitatilor de comunicatii;
-Instalare concentratoare, configurare si punere in functiune si asigurarea comunicatiilor bidirectionaleprin PLC cu contoarele allocate inclusiv remedierea in teren a indisponibilitatilor de comunicatii;
-Servicii de scoatere contoare din tablou K1, K2;
- Configurare, testare, punere in functiune system de punct central(HW, SW, comunicatii);
-Servicii:
? intocmire documentatie conform cerintelor de la cap. 8.4, 9.2, 9.3? management de proiect inclusiv coordonare etape de implementare in teren a sistemului
? Planificare etape impreuna cu implementatorul. Definire Blueprint si livrabile, ,analiza si inginerie interfete/rapoarte;
-Servicii :
? Livrare date de demontare si montare contoare si concentratoare intr-un format acceptat, catre sistemul de facturare SAP-ISU? Livrare date automat/prin transfer fisiere de montare contoare si concentratoare intr-un format acceptat, catre aplicatia de punct central? Validarea datelor in scopul operarii in cele doua sisteme (SAP-ISU siSmart) si asigurarea consistentei bazei de date , , Verificare calitate baza de date, Monitorizare parametri, Verificare corectitudine si consistenta baza de date in aplicatia de punct central
necesareasigurarii indicatorilor de performanta a sistemului mai mare de 98% si predarea in operational a sistemului catre E.ON;
-Servicii de instruire ;
-Mentenanta pe perioada acordului cadru;
-Mentenanta post implementare;
-Alte echipamente si servicii considerate necesare de catre contractant pentru finalizarea cu success a implementarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38552000-9 - Contoare electronice (Rev.2)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.2)
48219000-6-Diverse pachete software pentru retele (Rev.2)
51110000-6-Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime pentru acordul cadru si pentru primul contract subsecvent se gasesc in ANEXA 1 - Cantitati minime/maxime, atasata prezentei documentatii.
Valoarea estimata pt Acord cadru: min.1.391.868 euro/27.848.882 euro.Valoarea estimata pt primul contract subsecvent: min.1.391.868 euro/max.21.513.148 euro.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 391, 868 si 27, 848, 882EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Candidatul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 83.546, 65 euro. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat euro, la un curs de reconversie BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a candidaturilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 2 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta, iar transferul va fi efectuat in contul de EURO: RO33BRDE040SV14005820400, cod swift BRDEROBU, cont RON: RO83BRDE040SV14134800400, conturi deschise la BRD Bacau.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.In cazul depunerii de candidaturi in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul candidatilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se solicita prin raportare la valoarea fiecarui contract subsecvent si nu la cea a acordului-cadru.Garantia de buna executie solicitata :5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive, conform art. 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii E.ON Moldova Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006(completare Formular nr.3).2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(completare Formular nr.4).3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr.5).4)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6)5)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere ( completare Formular nr.7).
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s indice 2 din OUG nr. 34/2006sunt urmatoarele: Persoanele de decizie din cadrul E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA sunt:
Frank Hajdinjak - Director GeneralAdjunct
Livioara Sujdea - Director General AdjunctPetre Radu - Director General AdjunctPersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica sunt: Mihaela Loredana Cazacu, Stelian Constantin Buliga, Gabriela Cosarca, Danut Ungur, Laurentiu Iulian Ungureanu, Marius Iuzic, Sorin Balauta, Florin Mariuca, Andrei Panzariu, Cristian Avasiloaie, Mihaela Neagu, Marian Sababei, Mirela Savin, Tamara Hostiuc, Angela Vasile, Viorel Claudiu Chertes, Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Christian Giacometti, Andreas Gerlings, Johannes Werhahn, Dorin Gherman, Alin Urcan, Mariana Fisca, Sanda Murar, Cristina Pascu. 1)Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a candidaturilor.2.Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: -prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a candidatului.-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabila pentru anul calendaristic in curs.3. Pentru persoane fizice se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.4. Atestate emise de Autoritatea Nationala de Reglemntare in Domeniul Energiei - ANRE Bucuresti de tipurile: - B, Be, C2A pentru lucrul in instalatii electrice de joasa tensiune JT si medie tensiune MT conform Ordinului ANRE nr.23/2013;
Modalitatea de indeplinire: -prezentarea atestatelor de tipurile solicitate valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.5.Certificare metrologica pentru produsele ofertate : Aviz emis de Biroul Roman de Metrologie Legala (BRML Bucuresti)pentru exercitarea activitatii de montare mijloace de masurare: contoare de energie electrica) conform cu HG nr.1660/2005_Instructiuni de metrologie legala IML 6-05_Avize pentru activitatea de montare.
Certificare metrologica pentru contoarele ofertate (aprobare de model/certificare MID, buletine metrologice conform Listei Oficiale a mijloacelor de masurare in vigoare) in conformitate cu HG 264/2006 si prevederile BRML.
Modalitatea de indeplinire: -prezentarea atestatelor/avizelor de tipurile solicitate valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. In cazul unui grup de operatori cerinta este considerata indeplinita dacaunul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine certificatele respective.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorul economic va furniza informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 21.513.148 euro, respectiv 96.381.054, 35 lei.
Se va utiliza si mentiona cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR aferent fiecarui an.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr.8.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
Personal de executie autorizat conform Ordinului ANRE nr.11/2013 (minimumgradul II B) si conform pevederilor NSSM 65/2012 (minimum grupa IV) in numar suficient proportional cu volumul fizic de contoare solicitat. Numarul minim de personal autorizat conform solicitarilor de mai sus este: a.Minimum 16 persoane autorizate pentru anul 2013;
b.Minimum 62 persoane autorizate pentru anul 2014;
c.Minimum 92 persoane autorizate pentru anul 2015;
d.Minium o persoana resonsabila pentru fiecare punct de predare primire;Se vor prezenta CV-uri, diplome, atestate in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" si cu indicarea pozitiilor ocupate si a perioadelor in care au ocupat acele posturi.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului din care sa rezulte numarul minimum de personal calificat solicitat.Se vor depune CV-uri, diplome, atestate in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" si cu indicarea pozitiilor ocupate si a perioadelor in care au ocupat acele posturi.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune candidatul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune lista personalului responsabil cu controlul calitatii.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de achizitie publica(spatii tehnologice, netehnologice, utilaje, scule, dispozitive de masurare (conform prevederilor din prescriptiile tehnice si fisele tehnologice aplicabile), echipamente de protectie comform HG 1048/2006 specifice serviciilor si lucrarilor de joasa tensiune.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
EXPERIENTA SIMILARA.
Operatorul economic va face dovada ducerii la bun sfarsit a unor contracte similare ca natura si complexitate cu cele din caietul de sarcini, care sa cuprinda: Achizitia de echipamente si implementarea la cheie aunui pilotsistem contorizare inteligenta (Smart metering) . In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune lista principalelor contracte similare ca si natura si complexitate cu cele din caietul de sarcini.
Lista principalelor livrari de produse similare obiectului achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, conform art. 188 (1), lit.a) din OUG nr. 34/2006.Livrarile de produse se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr.9.
Se vor depune in copie contracte/procese verbale de receptie/certificate constatatoare.
Se solicita prezentarea in copiea contractelor/proceselor verbale de receptie prin care se confirma livrarea pana la data depunerii candidaturii de produse similare efectuate in ultimii 3 ani(contoare de energie)a caror valoare sa fie de 10.756.574, 00 Euro, respectiv 48.190.527, 18 lei. Se va utiliza si mentiona cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR aferent fiecarui an.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr.11.
Se vor depune in copie contracte/procese verbale de receptie/certificate constatatoare prin care sa se confirme livrarea de produse similare (contoare de energie) a caror valoare sa fie cea minimum solicitat la aceasta cerinta.
Lista principalelor servicii similare obiectului achizitiei prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, conform art. 188 (2), lit.a) din OUG nr. 34/2006.Prestarile de servicii se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr.10.
Se vor depune in copie contracte/procese verbale de receptie/certificate constatatoare.
SUBCONTRACTAREA.
Operatorul economic participant la procedura de achizitie publica va prezenta informatii referitoare la subcontractantii propusi, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr. 12 si acordurile de subcontractare, daca este cazul.
ASOCIEREA .
In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o candidatura comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr. 13.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante:
Operatorul economic participant la procedura de achizitie publica va depune : Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune: Copia Certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului:
Operatorul economic participant la procedura de achizitie publica va depune: Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Se va depune: Copia Certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie pentru proiectul la cheie
15%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2013 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta solicita depunerea solicitarilor de clarificari asupra documentatiei de atribuire, depunerea candidaturilor si a ofertelor tehnice si financiare atat in limba romana, cat si in limba engleza.In cazul unui litigiu primeaza documentele in limba romana.Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de operatori economici. Toti operatorii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a a procedurii.Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul fie a) fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile.Autoritatea contractanta va incheia acordul cadru cu maximum 4 operatori economici conform informatiei de lapumctul II.1.4). Daca dupa etapa de negociere doua sau mai multe oferte au punctaje totale egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret.In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza prin solicitarea de oferte financiare imbunatatite in plic inchis. Nu se aplica art. 29 alin 2 indice 1 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 alin 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al autoritatii contractante E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Ciurchi, nr.146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2013 14:35