Licitatie Publica - Achizitia de echipamente si produse software necesare pentru 10 unitati de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti
Anunt de participare numarul 49192/10.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Str. Icoanei, nr. 19, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020451, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic - administrativ, Tel.2112949, 2123779, In atentia: Crenguta Nicu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2112949, Adresa internet (URL): www.ismb.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente si produse software necesare pentru 10 unitati de invatamant preuniversitar din Municipiul Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din Municipiul Bucuresti conform listei inclusa in caietul de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de laboratoare TIC pentru unitatile din invatamantul preuniversitar din Municipiul Bucuresti conform listei inclusa in caietul de sarcini. Achizitia este impartita pe trei loturi dupa cum urmeaza: Lotul 1 Achizitia de Statii de lucru pentru laborator PC, Servere, Notebook-uri, UPS, Scannere, Lotul 2 Achizitia de Copiatoare si Aparate telefon-fax, Lotul 3 Achizitia de Video-proiectoare si Ecrane proiectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
32333300-9-Aparate de redare video (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 646, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare sub forma de scrisoare de garantie bancara: pentru Lotul 1 este de 11000 lei, Lotul 2 este de 1000 lei, Lotul 3 este de 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat. Plata dupa efectuarea receptiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata pentru oferta comuna declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Formular 12A, Formular 12B, Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre stat, bugetul local, certificat eliberat de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Solicitat¦Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale Formularul 2B; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie de cel putin 2.000.000 leipentru lotul 1, de cel putin 200.000 leipentru lotul 2, de cel putin 70.000 leipentru lotul 3. Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniSolicitat¦Nesolicitat
Experienta similaraSolicitat¦Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea fomularului-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari / cantitati conform FORMULAR 12D .Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin trei contracte al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare egala sau mare de: 570.000 leipentru lotul 1, de 51.000 lei pentru lotul 2, de 25.000 lei pentru lotul 3.Documente care confirma certificarea sistemului calitatii. Documente din care sa reiasa ca operatorul economic are implementat si mentine un sistem de management de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
caracteristici privind nivelul tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se achizitioneaza in baza unei solicitari scrise. Contravaloarea se achita la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213321240, Fax: 0213323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Icoanei nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020451, Romania, Tel.2107535/ int 132, Fax: 2107533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 18:37