Licitatie Publica - Achizitia de echipamente si servicii in vederea extinderea Sistemului de ?Colectare, analiza si prelucrare a curbelor de sarcina? existent in cadrul EON Moldova Distributie
Anunt de participare (utilitati) numarul 143243/21.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 0232405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 0232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR CIURCHI 146-150, Registratura etaj 1, Localitatea: IASI, Cod postal: 70359, Romania, Punct(e) de contact: registratura, Tel. +40 32405298, In atentia: Loredana Temneanu, Fax: +40 32405298
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de echipamente si servicii in vederea extinderea Sistemului de ?Colectare, analiza si prelucrare a curbelor de sarcina? existent in cadrul EON Moldova Distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitele EON Moldova Distributie SA din Iasi, Bacau, Suceava, Neamt, Vaslui, Botosani
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 686, 394 si 42, 187, 391RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se preconizeaza incheierea unui contract subsecvent anual, primul incheindu-se in urma incheierii acordului cadru si a reofertarii; cantitatile minime si maxime ale acordului cadru sunt detaliate in Anexa 1, iar cantitatile celui mare contract subsecvent sunt detaliate in Anexa 2 la caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente si servicii in conf cu cerintele standardului de performanta ANRE, EN 50160/2007, EN 61000-4-30/2008 in vederea extinderii Sistemului de ?Colectare, analiza si prelucrare a curbelor de sarcina? existent.Cantitatile de produse ce urmeaza a fi achizitionate se regasesc in ANEXA 1 din Caietul de Sarcini si reprezinta cantitatile estimate minime si maxime ale acordului cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38552000-9 - Contoare electronice (Rev.2)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.2)
51110000-6-Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de echipamente si servicii in vederea extinderii Sistemului de ?Colectare, analiza si prelucrare a curbelor de sarcina? existent.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 14.689.730 lei fara TVA.Cantitatile de produse estimate pentru cel mai mare contract subsecvent sunt: Contoare monofazate simplu tarif = 16000 bucContoare monofazate multitarif tarif =671 bucContoare trifazate in montaj direct =530 bucContoare trifazate in montaj semidirect = 115 bucInlocuire contor monofazat = 6171 bucInlocuire contor trifazat = 530 bucConfigurare testare, punere in functiune endpointuri la consumator = 17316Configurare testare, punere in functiune statie = 1 bucServicii dezvoltare, instruire, customizare = 3 zileServicii de scoatere contor din tablou K1, K2 = 200Endpoint = 115 bucDisjunctor monofazat=100 bucDisjunctor trifazat = 50 bucSPU blade 3000 (unitate de proces in statie) = 3 bucClesti tensiune = 27 bucSPU echipat complet = 1 bucTCU (transformator de cuplaj) = 1 bucValoarea estimata fara TVA a acordului cadru este cuprinsa: intre 6686394 RON si 42.187.391 RON fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 686, 394 si 42, 187, 391RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
800.000 RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie). Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data de 16.04.2013.Valabilitatea Garantiei de Participare curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valabila cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante.Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a acordului cadru urmatoarea suma: 11761, 87lei fara TVA(calculat conform litera d). 10%(5% pt IMM) din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A(declaratia va trebui prezentata si de terti sustinatori, daca e cazul)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B; (declaratia va trebui prezentata si de terti sustinatori doar pentru prevederile de la literele a) , c~1) si d), daca e cazul).3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Virgil Marius Metea; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; Director general adjunct: Petre RaduPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz; Loredana Temneanu, Gabriela Pasarica, Angela Vasile; Emilia Patrichi; Gabriela Cosarca; Ioan-Danut Ungur;4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13B;5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat- (in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)- (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent obiectul de activitate al ofertantului.- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. Se solicita ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunerea ofertelor. Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.- Atestat ANRE / Autorizatii specifice serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza in cadrul acestui contract - atestate ANRE pentru prestare serviciilor in instalatii de joasa tensiune.- Certificare metrologica pentru produsele ofertate (aprobare de model, buletine metrologice) in conformitate cu HG 264/2006 si prevederile BRML. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine certificarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri (CA)pe cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)- Cerinta minima de calificare. Autoritatea Contractanta solicita candidatului sa prezinte situatia privind cifra de afaceri realizata din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Cifra medie globala de afaceri din cel mult ultimii trei ani a ofertantului trebuie sa fie de minim val celui mai mare contract subsecvent , respectiv 14.689.730 lei. Ofertantul care nu prezinta o cifra globala de afaceri de valoarea minim solicitata, va fi descalificat.Valoarea cifrei de afaceri se va actualiza la cursul mediu euro stabilit de BNR pentru fiecare an in parte
Modalitatea de indeplinire
Completare formular F3 cuprins in documentul intitulat "Formulare". Conversia valorii se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: anul 2010 - 4, 2099lei; anul 2011 - 4, 2379lei, anul 2012-4, 4560lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care sa cuprinda informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, scule, dispozitive de masurare(conform prevederilor din prescriptiile tehnice si fisele tehnologice aplicabile), mijloace de protectie conform cap 4 IPSSM 02 DEE si HG1048/2006 specifice serviciilor si lucrarilor de joasa tensiune)
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F12E
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furnizare, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul produselor furnizate si serviciilor prestate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat;
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F7
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare ref la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului. trebuie prez de fiecare asociat in parte. Situatia ec-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6
Schite tehnice /fise tehnice/ mostre / fotografii. Se va prezenta mostra pentru contor monofazat, mostra pentru contor trifazat si Fisele tehnice ale produselor. Candidatul trebuie sa prezinte mostra a produsului ofertat ( se solicita mostre pentru contor monofazat si contor trifazat)
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta mostra pentru contor monofazat, mostra pentru contor trifazat si Fisele tehnice ale produselor
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F12.1D .
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar conform art 188 al 1), lit a. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F12.2D .
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr -o declaratie a operatorului economic
Cerinta privind experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ducerii la bun sfarsit a unor contracte similare ca natura si complexitate cu obiectul achizitiei, care sa includa toate activitatile incluse in caietul de sarcini.Experienta similara poate fi demonstrata si prin prezentarea de contracte care au presupus implementarea/extinderea de sisteme de citire si monitorizare contoare de la distanta, incluzand furnizare, testare, instruire si punere in functiune. Experienta similara va fi probata prin prezentarea cel putin a unui contract, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 14689730 lei, fara TVA. Experienta similara se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu art 188 al 1) din OUG34/2006, copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" de pe parti relevante ale contractelor/proceselor verbale de receptie finala/recomandare din partea beneficiarilor/certificate de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberate in conformitate cu art 97 indice 1 din HG925/2006 actualizata.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F4.Experienta similara se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu art 188 al 1) din OUG34/2006, copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" de pe parti relevante ale contractelor/proceselor verbale de receptie finala/recomandare din partea beneficiarilor/certificate de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberate in conformitate cu art 97 indice 1 din HG925/2006 actualizata
Declaratie care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului cu specializare si grad de autorizare. Ofertantul va prezenta numarul de salariati pe nivele de pregatire (ingineri, tehnicieni) si specializarea acestora.Se solicita totodata si urmatoarele date: - Ofertantul va dispune de personal de executie autorizat conform Ordinului ANRE nr.7/2005 (minim gradul I B) si conform prevederilor NSSM 65/2002 (minim grupa IV), in numar suficient proportional cu volumul fizic de contoare ofertat. Ofertantul va asigura minim o persoana responsabila pentru fiecare punct de predare ? primire; - Ofertantul va dispune de personal/organismul tehnic de specialitate sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii-se accepta 1 persoana prin cumul de functie/contract
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare 12H si formular B4.
Se vor prezenta CV-uri diplome/atestate (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si cu indicarea pozitiilor ocupate si a perioadelor in care au ocupat acele posturi
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F12G
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de garantie
10%
Descriere: Componenta tehnica. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de garantie? (exprimat in "luni"), se acorda astfel: Durata garantiei minim acceptate este 24 de luni. Pentru o garantie sub 24 de luni, oferta va fi declarata neconforma. Durata de garantie maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 5 ani
3.
Termen de livrare
10%
Descriere: Termenul de livrare se exprima in "zile". Termenul de livrare maxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma) este 45 de zile. Termenul de livrare minim realist sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 20 de zile.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2013 11:30
Locul: sediul EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA dinIasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403769
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2013 11:05