Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente-statii de masura si statii de receptie pentru completarea sistemului AGROEXPERT


Anunt de participare numarul 35658/12.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: ELENA CORNELIA MATEI, Tel.3072482, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3078699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente-statii de masura si statii de receptie pentru completarea sistemului AGROEXPERT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 42 unitati Fitosanitare judetene
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente (statii de masura si statii de receptie)pentru completarea sistemului AGROEXPERT de supraveghere si avertizare pentru combaterea bolilor si daunatorilor din cele 42 unitati fitosanitare judetene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32441000-6 - Echipament de telemetrie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente-250 buc. statii de masura si 60 buc. statii de receptie pentru completarea sistemului AGROEXPERT de supraveghere si avertizare agrometeorologica pentru combaterea bolilor si daunatorilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 885, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=30000 RON(valabila 90 zile)Garantia de buna executie=5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 1.2-sectorul fitosanitar, in baza contractului de finantare C1.20201684200002/13.07.2007 incheiat intre APDRP si MADR, Directia Fitosanitara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
2 transe de plata-durata de indeplinire a contractului nu poate depasi data de 01.09.2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;2.Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de catre autoritatea competenta - original sau copie legalizata;3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul Local teritorial (valabil la data depunerii ofertei) - original sau copie legalizata.
4. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (formularului nr. 11 din sectiunea III;5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice - original sau copie legalizata (valabil la data depunerii ofertei;6. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- copie.Persoane juridice /fizice straine;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident original (traducere in limba romana si legalizare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul nr. 4 din sectiunea III);2. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economico-financiara copie ;
3. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte (Formular nr. 10 din sectiunea III).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani;2.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate;3.Fisa/fise de informatii privind experienta similara confirmate de clienti;4.Certificat ISO 9001:2000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria institutiei, luni-vineri, orele 14.30-16.30.Documentatia se ridica pe baza de imputernicire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2007 11:00
Locul: Sediul MADR, camera 20 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de CRPDRP8 ILFOV si persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, Masura 1.2, Sectorul Fitosanitar
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.3321240, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii rurale-Servicii Litigii
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.3072332, Fax: 3072482
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer