Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de echipamente (utilaje si echipamente de transport) pentru colectarea deseurilor reciclabile si a refuzurilor menajere in judetul Vaslui din cadrul proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Vaslui?


Anunt de participare numarul 132330/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Nistor, Tel. +40 0235316628, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0235361091, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de echipamente (utilaje si echipamente de transport) pentru colectarea deseurilor reciclabile si a refuzurilor menajere in judetul Vaslui din cadrul proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea selectiva a deseurilor reciclabile este o masura pentru atingerea tintelor de reciclare si recuperare stabilite de Directiva 94/62/CE privind ambalajele si deseurile din ambalaje, modificata prin2005/20/CE. Pentru colectarea deseurilor reciclabile, studiul de fezabilitate include containere de 1, 1 m³, standard european, cu capace specifice pentru diferite tipuri de deseuri, platforme de colectare, precum si vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor.Prezentul contract are drept obiect achizitia de vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere. Conform studiului de fezabilitate, vor fi necesare camioane atat pentru colectarea deseurilor reziduale, cat si pentru colectarea deseurilor reciclabile. Acestea vor fi autovehicule de tip autogunoiere compactoare de 16 mc pentru transport refuzuri menajere si pentru deseuri reciclabile, cat si pentru vehiculele transport containere 20-30 mc cu remorca. Deseurile vor fi transportate de la statiile de transfer la depozit prin intermediul vehiculelor transport containere de 20-30 mc, cu remorca, cu 3 osii roll-on/roll-off pentru containere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autogunoiera compactoare deseuri menajere, cu capacitate de 16 mc: 6 bucAutogunoiera pentru deseuri din plastic si metal, cu capacitate de 16 mc: 10 bucAutogunoiera pentru deseuri din sticla, cu capacitate de 16 mc: 2 bucAutospeciala transport containere 20-30 mc, cu carlig hidraulic si remorca: 6 buc
Valoarea estimata fara TVA: 12, 381, 729RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 240000, 00 lei;Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala(FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form. 1ADecl. privind eligibilitatea;Form. 2A Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006;Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil) sau echivalent;Form. 14A Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Form. 16A Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Form. 15A Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Pers. juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat;Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale. Pers. juridice straine vor prezenta: Doc. edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). Pers. juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de ORC. Pers. juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 3A ? Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani;Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minimum 24.000.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 4A ? Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare din ultimii trei ani;
- Anexa la Formularul 4A;
- Fisa de informatii privind experienta similara - Formularul 5A;
- Copii dupa informatiile relevante din contract necesare pentru demonstrarea cerintei;
- Procese verbale;
- Recomandari din partea beneficiarilor.- Formularul 8A Model acord de asociere- Formularul 9A Model acord de subcontractare- Formularul 10A - Declaratia privind lista asociatilor si a subcontractantilor- Certificat ISO 9001 sau echivalent- Certificat ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a efectuat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, furnizari de vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere, care sa fi avut o valoare cumulata de 12.000.000, 00 lei. Valoarea poate fi indeplinita din cel putin 1 contract sau din maximum 3 contracte cumulate.; - Informatii privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti; - Informatii privind asocierea; - Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii; - Asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei, fara TVA;
-Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda a 24 ore;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8734 din 17.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Vaslui, municipiul Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu, Axa prioritara 2 , Domeniul Major de Interventie 1, ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric?. Proiect ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Vaslui?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificarile solicitate de operatorii economici, clarificarile din initiativa autoritatii contractante, notificarile, instiintarile, privind aceasta procedura, vor fi publicate in SEAP, atasate la anuntul de participare, la sectiunea « Documentatie si clarificari ». Operatorii economici care intentioneaza sa depuna oferta au obligatia de a urmari/accesa site-ul www.e-licitatie.ro unde este publicat anutul/invitatia de participare, pana la data depunerii ofertelor, pentru a lua cunostinta de acestea si a se conforma.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel. +40 0235361095, Email: [email protected], Fax: +40 0235361091, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer