Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de energie electrica , medie si joasa tensiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 84703/19.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Adresa postala: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Andra Silviu, Tel.0257 / 338590, In atentia: Cons. Jur. Godja Claudiu, Email: [email protected], Fax: 0257 / 338590, Adresa internet (URL): www.ctparad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de energie electrica , medie si joasa tensiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In Municipiul Arad si judetul Arad.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitia de energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medie tensiune 8750 MWh/An
Joasa tensiune583 MWh/An
Valoarea estimata fara TVA: 3, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 10.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se doreste legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie pe proprie raspundere conform formular nr.1 din Sectiunea III;
- Documente care dovedesc eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere conform formular nr.2 din Sectiunea III;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata - conform formular nr.3 din Sectiunea III;
- Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Cerinta de calificare: - Obiect principal de activitate: comercializarea energiei electrice. Dovada se face cu: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, care sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obiectul principal de activitate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta de calificare: 1. Prezentare Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008 si balanta de verificare la 30.06.2009 (sau echivalent in cazul persoanelor juridice straine), vizate si cu dovada inregistrarii la organele fiscale competente. Documentele se vor prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.In cazul societatilor cu sediul social in alta tara, documentele vor fi prezentate in copie tradusa in limba romana si legalizata.2. Cifra de afaceri medie anuala solicitata pe ultimii 3 ani: peste 6.000.000 Lei - dovada: Declaratie pe proprie raspundere, completata conform formular nr.4 din Sectiunea III;In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de I.M.M., dovedita conform Legii nr. 346/ 2004 cu modificarile si completarile ulterioare, cifra de afaceri este acceptata in procent de minim 50% din cuantumul solicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere completata conform formular nr.5 din Sectiunea III; -cuprinzand numarul de contracte de furnizare energie electrica, beneficiari si valori totale, din care sa reiasa ca ofertantul a derulat in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract/an (incheiat si indeplinit), pentru furnizarea de energie similar prezentei achizitii;Se vor prezenta minimum 3 recomandari din partea unor beneficiari/ clienti diferiti din ultimii 3 ani (completate conform formular nr.6 din Sectiunea III). Una din recomandari trebuie sa provina de la un beneficiar cu care s-a incheiat si indeplinit un contract similar (cantitativ si valoric), acesta fiind mentionat si in tabelul din Formularul 5 din Sectiunea III.Prezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se certifica faptul ca ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2000 sau echivalente.Certificatele mentionate pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme : - copie legalizata notarial;
- fotocopie certificata , ,conform cu originalul aflat in posesia noastra de catre reprezentantul legal al ofertantului si va fi stampilata pe fiecare pagina.In cazul societatilor cu sediul social in alta tara, documentele vor fi prezentate in copie tradusa in limba romana si legalizata.
-Dovada existentei personalului de specialitate sau dovada subcontractarii serviciilor de specialitate (distributie, citire contoare, interventie avarii).
Dovada subcontractarii se poate face prin declaratie pe propria raspundere sau contract de prestari servicii (copie).
-Autorizarea activitatii: Licenta pentru furnizarea de energie electrica emisa de A.N.R.E.- in termen de valabilitate.
Licenta de furnizare se va prezenta in copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2009 10:00
Locul: Arad, Calea Victoriei Nr. 35B-37, Cam. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei , reprezentantii UCVAP, si reprezentatii imputerniciti ai participantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic pe SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/228.908, Fax: 0257/251.700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021.310.46.41, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad
Adresa postala: Calea Victoriei, nr.35b-37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Tel.0257.338.625, Fax: 0257.338.625
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2009 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer