Licitatie Publica - Achizitia de excavator cu brat lung
Anunt de participare (utilitati) numarul 140414/13.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str.Academiei nr. 39-41, et. 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010013, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Ichim, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de excavator cu brat lung
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de excavator cu brat lung
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate = 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 920, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 18.400 lei, fara TVA.Perioada de valabilitate ? 100 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor.Gar. de participare se va prezenta in etapa a doua a procedurii de catre candidatii calificatiin etapa 1.Gar. de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar incontul RO 89 BRDE 450 SV 15572604500 ? BRD SMCC ? conform Formular 6Pentru IMM-uri gar de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. Inacest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, lavedere.Gar. de participare - este irevocabila.Valabilitate a gar.de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate aofertei (100 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Aut. Contr. are dreptul de a retine gar. pentru participare, ofertantul pierzand sumaconstituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioadade valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica inperioada de valabilitate a ofertei;d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata. In acest caz se va retine osuma de 4.700 lei, conform art. 278ยน?(1) din OUG34/2006.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. ? secompleteaza Formular 10Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau, daca partile convin, prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, sumainitiala pe care o va depune contractantul in contul deschis de catre acesta, la dispozitiaautoritatii contractante, va fi de minim 0, 5% din pretul contractului, iar diferenta prin retinerisuccesive din valoarea facturilor emise, pana ce aceasta va atinge 10% din pretulContractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr.
314/2010) - se completeaza Formularul 4 . Formularul se completeaza in original de catre
candidat si fiecare membru al asocierii.
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, ? Formular 3. Formularul se
completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare - se completeaza Formularul 5. Formularul se completeaza in
original de catre candidat, fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Bruno ROCHE
Petru TOMA
Mihai SAVIN
Membri comisiei de evaluare
Adrian ICHIM; Simona POPESCU; Laura MARINESCU; Adrian GEORGESCU; Mariana
BALOIU
4.Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 7.
Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii si de
tertul sustinator.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage
excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie
publica.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista
prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie
autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei
asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 2. Formularul se
completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage
excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie
publica.
6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat
consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile lunii anterioare depunerii ofertelor,
in original/copie conforma cu originalul semnata si stampilata;
7. Certificat fiscal cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa
rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea
eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte
documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
insotite de traducerea autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa
rezulte ca operatorul economic desfasoara activitati similare celor care fac obiectul
prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii
nr.85/2006 privind procedura insolventei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat
sa prezinte acest document.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de
inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte
abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta activitatile care fac obiectul prezentului
contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu
mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod
individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele
respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul
de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta
comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile
solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si
partea de contract executata de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga
legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar
aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare
partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca
toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului,
ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele
fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in
responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului
trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.
Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului
decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale
astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi
criterii de calificare ca si cel initial. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia
personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, standardele de asigurare a
calitatii si de protectie a mediului vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in
parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si
profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va
dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de
tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se
acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face
neconditionat in vederea indeplinirii contractului. In cazul in care candidatul beneficiaza de
sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau
experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca
operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel
cum este prevazut la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie
insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele
de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura
sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG
nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 1840000 lei(fara TVA)
Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Candidatii trebuie sa faca dovada derularii a minim 1 contract de
complexitate similara, efectuat in ultimii 3 ani, a carui valoare este cel putin egala cu
920.000 lei, fara TVA.
Candidatii vor prezenta o recomandare ce va cuprinde cel putin: modul de indeplinire a
obligatiilor contractuale pe perioada contractului, neconformitatile care s-au inregistrat pe perioada contractului, cazurile de incidente/accidente tehnice inregistrate din vina exclusiva a furnizorului
Candidatii trebuie sa detina certificate ISO 9001:2008 sau echivalente, pentru domeniul de
activitate care face obiectul contractului.Certificatele trebuie emise de organisme independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE, traduse in limba romana si valabile la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2012 10:30
Locul: Compartiment Operational Contractari- Strada Academieinr 39-41 etaj 4 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai op economici care au depus oferta cu imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Termenul de valabilitate al ofertei este de 100 zile de la termenul limita de depunere a ofertei.In cazul in care doua sau mai multe oferte de pret ocupa primul loc din clasament, modalitatea de departajare este urmatoarea: ofertantilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213155241, Fax: +40 213155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2012 13:13