Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitia de folii speciale?


Anunt de participare numarul 134885/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: Sediul social situat in Bulevardul Al. I. Cuza nr. 56, sector 1, BucurestiPunct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Radu Ghizdeanu, Tel. +40 214348821, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 214348821, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Productie Poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitia de folii speciale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Sector 6, B-dul Iuliu Maniu, nr.244D
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Achizitia de folii speciale?, respectiv-folie holografica demetalizata cu suport alb 465 mm ;
-polimer autocolant dublu adeziv, livrat cu suport transparent si suport de hartie de 450 mm;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19520000-7 - Produse din plastic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Folie holografica demetalizata cu suport albCantitate 200.000, 00 mlValoare estimata 1.628.000, 00 euro, exclusiv T.V.A.
2.Polimer autocolant dublu adeziv, livrat cu suport transparent si suport de hartieCantitate 175.000, 00 mlValoarea estimata 956.725, 00 euro, exclusiv T.V.A
VALOARE ESTIMATA TOTALA 2.584.725, 00 euro, exclusiv T.V.A
Valoarea estimata fara TVA: 2, 584, 725EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar de part, e 48.109, 78 euro.Gar de part va fi constit in conf cu art.86 din HG925/2006actualizata.Pierderea gar de part se produce in urm sit: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna exec in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea ctr, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza semnarea ctr in perioada de valab a ofertei-conform art.278ยน*)-(1)din oug 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC? in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din gar de part in raport cu valoarea estimata a ctr.c)intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv-7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;Per de valab a gar pentru participare: 120 de zile calendaristice de la data depunerii ofertelor.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a gar de part prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Documentul de constituire a gar de part trebuie sa fie prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Restituirea gar de part: a)operatorului economic castigator, in cel mult 3 zile de la constituirea gar de buna exec.b)operatorilor economici necastigatori dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab a ofertei.Neconstituirea gar de part in forma solicitat si/sau neplata gar de part si/sau plata in alt cont ori avand o garantie cu perioada de valab mai mica atrage dupa sine descalificarea ofertantului.In vederea restituirii de catre AC a gar de part, se va completa Formular nr. 8, in original, semnat si stampilat. Cuantumul gar de buna exec este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului, emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului, Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 1-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele pentru a proteja autoritatea contractanta de atribuire a contractelor acelor operatori economici care se fac vinovati de grave abateri profesionale si/sau de neindeplinirea obligatiilor contractuale.- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarie, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele pentru a proteja autoritatea contractanta de atribuire a contractelor acelor operatori economici care se fac vinovati de grave abateri profesionale si/sau de neindeplinirea obligatiilor contractuale.- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., in original - semnat si stampilat in conformitate Formularul nr. 2;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Consiliul de administratie- Sorin Toader ? presedinte;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru ? Laurentiu Andrei ? membru;
- Dragos George Bogdan ? membru;
- Daniel Povarnaru ? membru.2. Conducere companie- Sorin Toader ? Director General;
- Cristian Virgilius Iorgulescu ? Director Executiv Directia Tehnica;
- Liliana Moisa ? Sef Serviciu Aprovizionare, Investitii- Sandra Devian? Consilier juridic- Bogdana Banulescu ? Sef Serviciu Achizitii.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantii confirma ca si-au insusit clauzele contractuale.- in original, semnata si stampilataPentru persoane juridice strainese va prezenta echivalentul documentelor de mai sus.* In cazul in care la procedura se prezinta un mandatar al ofertantului, acesta va prezenta un mandat de la societatea in cauza, care sa dovedeasca faptul ca acesta este mandatat sa reprezinte ofertantul la procedura de achizitie.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 5.1 aliniat c, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens. Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta, pt conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.? in original, copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Fisa de informatii generale
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade derulare contract, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantii vor prezentamostre, cu titlu gratuit, cate 2.000, 00 metri liniari din fiecare produs avand dimensiunile solicitate solicitate prin caietul de sarcini, respectiv: - folie holografica cu suport alb - 465 mm;
- polimer autocolant dublu adeziv, livrat cu suport transparent si suport de hartie - 450 mm.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit electr.=1 RUNDA, pe durata a 24h.Participa doar op econ inregistr in SEAP, av certificat digital valid ptr acces in sistem si adresa de e-mail funct, .Inform ptr conectare si inreg la : http: //www.e-licitatie.ro/Public/Static. aspx?f=InregistrareOF. Conf art164 OUG34/2006 AC va solicita explicatii ofertantului cu un pret neobisnuit de scazut in raport cu ce urmeaza a fi ofertat, in conf cu art202 UG34/2006.Invitatia se transmite pe cale electr, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a licit electron, vor fi transmise de sistem, prin e-mail, AC va atribui ctr resp prev art. 200 din OUG 34/2006;Atrib se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licit electr, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.Dupa runda de licit electronica, op ec tb sa transmita AC in 24ore, prin fax 021.434.88.21 si prin posta, formularul de oferta si centralizatorul de preturi completate cu noile valori prezentate in procesul de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2012 10:00
Locul: Punctul de lucru Iuliu Maniu 244 D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
*Daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Forma de constituire a garantiei de participare : a)printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei .b)virament bancar cu OP in contul IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK - SUCURSALA MUNICIPIULUI BUCURESTI, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelorc)cash la caseria unitatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala: Bd. Iuliu Maniu 244D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel. +40 214348802, Email: [email protected], Fax: +40 214348802, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer