Licitatie Publica - Achizitia de foto-copiatoare digitale multifunctionale pentru AM si OI POS Mediu
Anunt de participare numarul 131951/13.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: Calea Serban Voda nr. 30-32, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040212, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Mihai, Tel. 300.62.51, In atentia: Lucian Mihai, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de foto-copiatoare digitale multifunctionale pentru AM si OI POS Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Bacau, Galati, Pitesti, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Sibiu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente digitale multifunctionale pentru reteaua locala avand urmatoarele functii: - imprimare- copiere- scanare- fax- memorare
- asigurarea unei capacitati marite de tiparire, multiplicare, scanare, etc., la un pret de cost redus pe pagina imprimata;
- asigurarea transmisiei optime a documentelor prin intermediul retelei telefonice ? fax.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30121100-4 - Fotocopiatoare (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
32581200-1-Aparate fax (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Fotocopiatoare digitale alb-negru ? 15 buc.
? Fotocopiatoar digital color ? 1 buc.
? Aparate de fax ? 10 buc.
? Tonere pentru fotocopiatoare digitale A/N ? 120 buc.
? Tonere pentru fotocopiatoare digitale color ? 32 buc.
? Cartuse aparate fax ? 360 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 897, 057RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 4100 Euro/17835 Lei.Garantie de buna exec. 10% din val. fara TVA a contractului. Constituire prin instrument de garantare emis de o soc.bancara sau de asig.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din FEDR prin POS Mediu. Plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract/Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Certif de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certif privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatele vor fi eliberate cu cel mult 60 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se mai solicita: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010)2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani;
2.Fisa de inf.privind exp.similara;
Demonst.exp. similare se va face prin prez.copiei contractului si a Doc.constatator eliberat de autoritatea contractanta conform prevederilorart. 97¹ din H.G. 925/2006 sau, in cazul in care benef nu este aut.contractanta cfO.U.G. nr 34/2006, a unei recomandari.
3. Ofertantul va completa Formularul nr. 17 ? Tabel detalii producator.
4.Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta si daca este cazul, Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii si Acord de asociere
5.Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: minim un contract a carui obiect a fost furnizarea de produse similare (livrari finalizate), prestat in perioada (2008-2011), a carui valoare sa fie de cel putin 800.000 lei, exclusiv TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/II.6. 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2012 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate descarca din SEAP (www.e-licitatie.ro), fiind atasata anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavrololeos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Mediului si Padurilor, AM POS Mediu, Directia Asistenta Tehnica
Adresa postala: Calea Serban Voda nr. 30-32, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040212, Romania, Tel. 021 300 62 51, Email: [email protected], Fax: 021 316 07 78, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2011 11:12